کودک گروگان گرفته شده سیریکی در ایرانشهر آزاد شد

۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۱:۲۲:۰۱
کد خبر: ۷۲۹۲۴۱
کودک گروگان گرفته شده سیریکی در ایرانشهر آزاد شد
فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: یک کودک 10 ساله گروگان گرفته در شهرستان سیریک که آدم ربایان آن را به منطقه ای در ایرانشهر منتقل کرده بودند، توسط کارگاهان جنایی پلیس آگاهی استان در سلامت کامل آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.

به گزارش خبرگزاری برنا ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس هرمزگان، سردار عزیزالله ملکی روز یکشنبه افزود: با توجه به حساسیت موضوع، کارگاهان جنایی پلیس آگاهی هرمزگان در پی وقوع یک فقره آدم ربایی در شهرستان سیریک که آدم ربایان اقدام به ربودن یک کودک 10 ساله بنام «سالم شهریاری» کرده بودند، به صورت ویژه این موضوع را دنبال کردند.

وی در تشریح این خبر بیان داشت: آدم ربایان با استفاده از خط تلفن متعلق به یکی از کشورهای همسایه، از خانواده کودک ربوده شده درخواست مبلغ 200 هزار دلار کرده و تقاضای ملاقات با پدر این فرد را داشتند.

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدام های اطلاعاتی و فنی گسترده و با تشکیل 2اکیپ به همراه شاکی به محل قرار در شهرستان ایرانشهر اعزام شدند .

ملکی گفت: با توجه به حرفه ای بودن آدم ربایان، قرار ملاقات توسط آن ها به یک محل اشرار خیز دیگر تغییر کرده بود که با توجه به حضور به موقع ماموران و هوشیاری تیم اعزامی، ربایندگان عرصه را بر خود تنگ دیده و با استفاده از تاریکی هوا فرد ربوده شده را رها و از محل متواری شدند.

وی خاطرنشان کرد: فرد گروگان گرفته شده بدون پرداخت هیچ گونه وجهی با سلامت کامل آزاد و به آغوش خانواده بازگشت و تلاش ماموران جهت دستگیری آدم ربایان ادامه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز