وزیر ورزش و جوانان :

استان های کم برخوردار ورزشی دراولویت اتمام طرح های ورزشی نیمه تمام قرار دارند

۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۱:۳۲:۵۵
کد خبر: ۷۳۰۱۳۴
استان های کم برخوردار ورزشی دراولویت اتمام طرح های ورزشی نیمه تمام قرار دارند
وزیر ورزش و جوانان گفت : استان های محروم و کم برخوردار ورزشی نظیر سیستان و بلوچستان دراولویت اتمام طرح های ورزشی نیمه تمام قرار دارند به طوری که تکمیل تمامی سالن های بزرگ استان های کشور بویژه مناطق محروم به عنوان یک اولویت در برنامه ریزی ها مورد توجه است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، مسعود سلطانی فر در سفر به زاهدان  با بیان اینکه هرچه تکمیل طرح های عمرانی زمان طولانی تر به خود اختصاص دهد به ضرر اقتصاد ملی است اظهار داشت: مدیریت توزیع منابع برای تکمیل هرچه سریعتر طرح های عمرانی نیمه تمام از سیاست کلی دولت است.

وی گفت : در قالب سفر به استان سیستان و بلوچستان بیشتر هدفمان بازدید از پروژه‌های ورزشی منطقه سیستان است تا بتوانیم برای تکمیل این پروژه‌ها تصمیم‌گیری کنیم.

سلطانی‌فر سیاست دولت را اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام با توجه به مدیریت توزیع منابع دانست و تصریح کرد: در وزارت ورزش و جوانان چهار هزار پروژه نیمه‌تمام داریم که اگر بخواهیم منابع را به‌صورت مساوی برای همه این پروژه‌ها اختصاص دهیم بیش از سی سال تکمیل آنها به‌طول می‌انجامد، بنابراین، براساس اولویت‌ها نسبت به استعداد و ظرفیت مناطق نسبت به تکمیل پروژه‌ها اقدام می‌کنیم که بر همین اساس سالن‌های چهار و شش هزار نفری نیمه‌تمام که یکی از آنها در زاهدان است، استخرها سرپوشیده و سالن‌های دو و میدانی همچنین استادیوم‌ها پنج هزار و پانزده هزار نفری در اولویت تکمیل قرار دارند که در صددیم با برنامه‌ریزی نسبت به توزیع منابعی که در اختیار ما قرار می‌گیرد ظرف سال‌های ٩٧ و ٩٨ و نهایت تا پایان دولت دوازدهم به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: با توجه به اقداماتی که تیم اجرایی در زمینه تکمیل پروژه‌ها داشته از سال ٩٦ تا پایان سال ٩٧ با توجه به استفاده بهینه منابع 600 پروژه تکمیل می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان گفت: نتایج تیم ملی فوتبال که باعث خوشحالی مردم شد دستاورد بزرگی بود که امیدوارم در رویدادهای مهم پیشِ‌رو از جمله بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هم با درخشش ورزشکاران نتایج خوبی به‌ارمغان آید تا همچنان موجب حفظ حیثیت ورزش ایران باشد.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز