بزرگترین گلخانه هیدروپونیک ایران در چابهار کلنگ زنی شد

۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۶:۵۵:۴۸
کد خبر: ۷۳۰۴۲۵
بزرگترین گلخانه هیدروپونیک ایران در چابهار کلنگ زنی شد
با حضور مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، بزرگترین گلخانه هیدروپونیک ایران با سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیون یورو در منطقه آزاد چابهار کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، مرتضی بانک  مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد پس از کلنگ‌ زنی بزرگترین گلخانه هیدروپونیک ایران در نشست خبری ارائه برنامه‌ها در چابهار، افتتاح مجهز‌ترین مجتمع پلاستیک‌سازی جنوب شرق کشور به‌عنوان یکی از واحد‌های پایین‌دستی پتروشیمی، کلنگ‌زنی پروژه‌هایی هم‌چون بزرگ‌ترین و مجهز‌ترین مجموعه صادرات محور گلخانه‌ای شرق ایران به ارزش ۵۰۰ میلیون یورو را از جمله برنامه‌های سفر عنوان کرد.

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ، کلنگ‌زنی مجموعه تجاری، تفریحی پرورش کروکدیل به ارزش ۵ میلیارد تومان و در نهایت کلنگ‌زنی مجموعه مانیتورینگ و اداری تیرپارک چابهار برای تقویت کریدور حمل ونقل شرق را از دیگر برنامه‌های این سفر عنوان کرد.

بانک از کلنگ‌زنی بزرگترین گلخانه هیدروپونیک ایران با سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیون یورو در منطقه آزاد چابهار خبر داد و گفت: این پروژه برای ۲۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: تکنولوژی این گلخانه بر عهده یک شرکت هلندی بوده و قرار است در فاز نخست محصول گل رز را برداشت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز