سرپرست ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان:

توجه وزیر ورزش و جوانان به استان های کم برخوردار امید بخش است

۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۷:۲۲:۰۳
کد خبر: ۷۳۰۴۳۵
توجه وزیر ورزش و جوانان به استان های کم برخوردار امید بخش است
سرپرست ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: دکتر مسعود سلطانی فر اولین وزیر ورزش و جوانان است که در طول یکسال برای سومین بار به استان سیستان بلوچستان سفر می کند که این سفرها برای جامعه ورزش این استان امیدبخش بوده است .

به گزارش خبرگزاری برنا ، محمودرضا امیاری اظهار داشت: توجه وزیر به استان ها بویژه استان های کمتر برخوردار بسیار مثمر ثمر بوده و اتفاقات خوبی را برای ورزش و امور جوانان این استان رقم زده است، که این نشان دهنده رویکرد دولت برای توجه به مناطق کمتر برخوردار و تاکید دکتر روحانی برای برون رفت از شرایط فعلی با عزم و راده جدی است.

وی با بیان اینکه ورزش در استان سیستان و بلوچستان از پتانسیل و ظرفیت خوبی برخوردار است توضیح داد: خوشبختانه دکتر سلطانی فر در زمینه زیرساخت های ورزشی این استان همچنین حمایت از قهرمانان همچنین مسایل مربوط به أمور جوانان توجه ویژه ای داشته و خوشبختانه اعتبارات خوبی هم تزریق شده است.

امیاری گفت: دکتر سلطانی فر اولین وزیر ورزش و جوانان است که در طی یکسال سه بار به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده است و این سفرها واقعا برای جوانان و جامعه ورزش امید بخش بوده است از طرفی پیگیری وزیر در زمینه أمور ورزش این استان بویژه زیرساختها واقعا ستودنی است بطوریکه هر هفته از من پیرامون پروژهای ورزشی گزارش می گیرد و این مهم باعث حل بسیاری از مشکلات ورزش استان شده است.

 امیاری ابراز امیدواری کرد در سومین سفر استانی وزیر ورزش و جوانان به استان سیستان و بلوچستان هم شاهد اتفاقات خوبی خوبی خواهیم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز