افتتاح مدارس سما در نیک‌شهر، قصرقند و دلگان

۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۱:۲۷:۵۸
کد خبر: ۷۳۱۹۴۱
افتتاح مدارس سما در نیک‌شهر، قصرقند و دلگان
مدارس سما در راستای ارائه خدمات مناسب و ارزنده آموزشی به دانش‌آموزان استان سیستان و بلوچستان در نیک‌شهر، قصرقند و دلگان افتتاح شد و از مهر سال جاری در این شهر‎ها فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، در سفر و دیدار دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، دبستان پسرانه سما با ده کلاس درس در شهرستان نیک‌شهر افتتاح شد.

آموزشکده سما در شهرستان‌های دلگان و قصرقند هم افتتاح و آماده ارائه خدمات به دانشجویان این منطقه شد؛ در شهر قصرقند یک هکتار زمین به دانشگاه آزاد اسلامی اختصاص یافته است.

در این سفر و در دیدار دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با فرماندار قصرقند، همه مسئولان این شهر برای همکاری با فعالیت‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و .... دانشگاه آزاد اسلامی و گسترش مراکز علمی در منطقه اعلام آمادگی کردند.

سلطانعلی میر دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در حاشیه افتتاح مدارس سما با خانواده شهید نوکری هم دیدار کرد.

ائمه جمعه شهرستان‌های چابهار و نیک‌شهر، دبیر شورای سیاست‌گذاری سما استان، هیات رئیسه و مدیران واحدهای دانشگاهی چابهار و نیک‌شهر در این مراسم حضور داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز