چهارمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان خاش برگزار شد

۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۰۹:۱۷:۵۳
کد خبر: ۷۳۳۶۲۰
چهارمین جلسه  ستاد ساماندهی امور جوانان خاش برگزار شد
چهارمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان خاش در سال 97 با حضور فرماندار ، معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان و دیگر اعضای ستاد شهرستان در محل فرمانداری خاش برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، حمید الدین یوسفی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان خاش اظهار داشت: برای به حداقل رساندن آسیب های اجتماعی در جامعه نیازمند برنامه ریزی از سوی مسئولین و خانواده ها هستیم.

وی افزود: غنا بخشیدن به امکانات موجود از طریق کار فرهنگی و احیای تمدن و فرهنگ اصیل مردم یکی از راه های مقابله با القای بی هویتی است که از سوی کشورهای در حال توسعه به دیگر جوامع منتشر می شود.

فرماندار خاش یاد آور شد: تهدید ها و فرصت ها باید در کنار هم دیده شوند و از تکنولوژی های نوین و علوم روز با بهره برداری درست از ظرفیت ها، برای توسعه امکانات موجود استفاده شود.

وی با تاکید بر تلاش مضاعف جهت توجه به تهدید ها و فرصت ها گفت: باید سعی شود تا آسیب ها به حداقل و فرصت ها به بهترین نحو ممکن استفاده شود.

یوسفی ادغان داشت: رسانه ها نیز نقش موثری در عرصه های مختلف جامعه از قبیل اطلاع رسانی، انتخابات، آموزش و دیگر مسائل دارند که می طلبد از ظرفیت رسانه ها نیز در این راستا استفاده شود.

وی با بیان اینکه بحث تداوم این نشست ها و شناخت آسیب ها و فرصت های فضای مجازی به عنوان مصوبه اصلی این جلسه است، گفت:برگزاری همایش ها و نشستهایی با حضور اساتید مجرب می تواند به مردم آگاهی دهد.

فرماندار خاش ایجاد فضای مناسب برای شنیدین نقد و صدای مردم و جوانان را مهم برشمرد و افزود: نقد صحیح موجب فاصله گرفتن مسئولین از استبداد و دیکتاتوری است از همین رو همه مسئولین باید خود را در معرض سنجش و ارزیابی مردم قرار دهند.

 

نظر شما