امروز رخ داد:

امضای تفاهم نامه وزارت ارشاد واستانداری سیستان و بلوچستان

۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۱:۵۷:۲۴
کد خبر: ۷۳۶۳۷۷
امضای تفاهم نامه وزارت ارشاد واستانداری سیستان و بلوچستان
تفاهم نامه فرهنگی میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری سیستان و بلوچستان امروز پنجشنبه در هفتاد و نهمین شورای فرهنگ عمومی استان به امضای طرفین رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا ، این تفاهم نامه در قالب هشت ماده توسط سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سید دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان رسید.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان تکمیل و تجهیز طرح ها و پروژه های نیمه تمام تملک دارایی های سرمایه ای فرهنگی و هنری، توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری و دینی در حوزه های مختلف، توسعه آموزش و تقویت زیرساخت های فرهنگی و هنری این استان از مهمترین محورهای این تفاهم نامه است.

حسین مسگرانی توجه به فرهنگ و هنر اقوام و بهره گیری از ظرفیت های آنها در راستای وحدت و انسجام ملی و توجه به مناطق مرزی، کم برخوردار و حاشیه نشین و رونق اقتصاد فرهنگ و هنر سیستان و بلوچستان را از دیگر اهداف این تفاهم نامه عنوان کرد.

وی تصریح کرد: در این تفاهم نامه تعهداتی برای معاونت های توسعه مدیریت و منابع، امور هنری، امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی، قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان سینمایی و سمعی و بصری، صندوق اعتباری هنر، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، نهاد کتابخانه های عمومی کشور، کانون های فرهنگی و هنری مساجد و سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران و استانداری سیستان و بلوچستان مشخص شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: اعتبار این تفاهم نامه از اول خرداد 97 تا پایان اسفند 99 به مدت سه سال است که با توافق طرفین قابل تمدید است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز