بازدید وزیر ارشاد اسلامی از مجتمع های فرهنگی هنری سیستان

۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۲:۲۲:۰۵
کد خبر: ۷۳۶۷۶۶
بازدید وزیر ارشاد اسلامی از مجتمع های فرهنگی هنری سیستان
سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با سفر به شمال سیستان و بلوچستان از مجتمع های فرهنگی و هنری این منطقه دیدن کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سید عباس صالحی به همراه استاندار سیستان و بلوچستان، نمایندگان منطقه سیستان در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل فرهنگ و‌ارشاد اسلامی از مجتمع های فرهنگی هنری زابل، زهک و مجتمع در حال ساخت هیرمند دیدن کرد و برای تکمیل آن قول مساعدت داد.

وزیر فرهنگ و اشاد اسلامی همچنین از نمایشگاه صنایع دستی سیستان در محل مجتمع فرهنگی و هنری زابل دیدن کرد و از نزدیک با مشکلات صنعتگران این منطقه آشنا شد.

دکتر صالحی با حضور در مجتمع فرهنگی هنری زهک از نزدیک با هنرمندان و شاعران این شهرستان دیدار و بر رفع مشکلات این قشر از جامعه تاکید کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با حضور در محوطه شهر باستانی شهرسوخته شهرستان هامون از موزه اثار باستانی این شهر دیدن کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مجتمع فرهنگی هنری شهرستان هیرمند در زمینی به مساحت 2 هزار و 225 متر مربع در حال ساخت است.

حسین مسگرانی اظهار داشت: ساخت این مجتمع فرهنگی هنری که هم اینک 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد از سال 1390 آغاز شده است.

وی ادامه داد: با قول مساعدت وزیر فرهنگ و‌ ارشاد اسلامی مبنی بر تکمیل مجتمع فرهنگی هنری هیرمند پیش بینی می شود این مجتمع تا پایان سال به بهره برداری برسد.

وی تصریح کرد: مجتمع فرهنگی هنری زهک با هزار و 45 متر مربع در سال 77 به بهره برداری رسیده است.

مسگرانی اظهار داشت: این مجتمع فرهنگی هنری دارای یک سالن آمفی تئاتر با 120 صندلی است.

وی بیان کرد: مجتمع فرهنگی هنری زابل که عملیات ساخت آن در سال 75 با هزار و 890 متر مربع اغاز شده در سال 79 به بهره برداری رسیده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز