عصر روز گذشته صورت گرفت؛

بازدید استاندار از پارک علم و فناوری استان

۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۹:۵۲:۰۹
کد خبر: ۷۳۷۲۵۷
بازدید استاندار از پارک علم و فناوری استان
استاندار سیستان و بلوچستان از بخش های مختلف پارک علم و فناوری استان را مورد بازدید قرار داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سید دانیال محبی در این بازدید با حضور در  بخش های مختلف از نزدیک با مدیران شرکت های دانش بنیان و کار و کسب های بخش های فعال در این پارک به گفتگو پرداخت.

استاندار همچنین در پایان این بازدید، در جلسه ای اختصاصی با مدیران شرکت های فعال این پارک، درخواست ها و مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد.

محبی با تاکید بر تسریع در پرداخت تسهیلات شرکت های دانش بنیان توسط بانک های عامل، پاسخگویی مناسب و کاهش زمان بروکراسی اداری برای رسیدگی به درخواست ها و مشکلات آنان را خواستار شد.

وی با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان، مراکز نوآوری و کارآفرینی و شتاب دهنده های کسب و کار می توانند میزان اشتغالزایی زیادی را ایجاد کنند، افزود: با توسعه و آماده سازی زیرساخت های فیزیکی و فن آوری پارک علم و فناوری، زمینه جذب تعداد بالایی از فارغ التحصیلان دانشگاهی ایجاد می شود.

وی همچنین از مجتمع های شتاب دهنده کسب و کار به عنوان یک ظرفیت مناسب برای راه اندازی و حمایت از کسب و کارهای مجازی در حوزه های روستایی و عشایری یاد کرد.

استاندار با بیان اینکه عامل موفقیت این شرکت ها روحیه و انگیزه جوانی است؛ تصریح کرد: جوانان دهه پنجاه و شصت در جنگ از تمامیت ارضی و اعتقادات انقلابی و اسلامی دفاع کردند و امروز نوبت جوانان نسل حاضر است که با تلاش و أیده های مبتنی بر دانش موانع توسعه را از مسیر حرکت بردارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز