روستاییان سیستان و بلوچستان از خدمات درمانی رایگان بهره مند شدند

۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۱:۰۲:۴۸
کد خبر: ۷۳۸۱۱۵
روستاییان سیستان و بلوچستان از خدمات درمانی رایگان بهره مند شدند
سرپرست جمعیت هلال احمر گلستان گفت: با حضور کاروان پزشکی، امدادی و خدماتی استان در سیستان و بلوچستان افزون بر یکهزار و 800 نفر از روستاییان شهرستان نیمروز این منطقه از خدمات درمانی و بهداشتی رایگان بهره مند شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، محمدعلی هروی اظهارداشت: در این کاروان اعزامی از گلستان هشت پزشک به همراه 21 نفر از نیروهای پشتیبانی جمعیت حضور داشته و به 10 روستای دهستان بزی شهرستان نیمروز در استان سیستان و بلوچستان سفر کرده و خدمات ارائه نمودند.

به گفته وی، همچنین همراه این کاروان 13 تن مواد غذایی، 150 سبد غذایی و هفت هزار بطری آب معدنی ارسال و بین مردم این مناطق توزیع شد.

وی افزود: در فعالیت دو روزه این کاروان (14و 15 مردادماه) به بیش از یکهزار و 300 نفر از ساکنان این مناطق دارو و درمان و افزون بر 500 نفر از خدمات بهداشتی و آموزشی بهره مند شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر گلستان همچنین با یادآوری خشکسالی مناطق مختلف کشور و تلاش در راستای کاهش آسیب های آن اظهارداشت: به منظور کمک به تامین آب و داروی مورد نیاز در این منطقه ها از سوی خیرین و مردم ، کمپین 'نذر آب' در این نهاد راه اندازی شده است.

وی با اشاره به آسیب های خشکسالی در استان سیستان و بلوچستان و ضرورت ارتقای سطح سلامت جوامع روستایی و شهری، افزود: 19 استان معین کشور آماده حضور یک هفته ای در شهرستان های این استان برای خدمت رسانی شده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز