کشف بیش از ۳ میلیون و ۹۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان

۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۱:۱۰:۳۸
کد خبر: ۷۳۹۸۰۸
کشف بیش از ۳ میلیون و ۹۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از 3 میلیون و 950 هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار محمد قنبری از کشف بیش از 3 میلیون و 950 هزار لیتر سوخت قاچاق در طول چهارماه گذشته توسط یگان های عملیاتی پلیس خبرداد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان درتشریح این خبر اظهار کرد: معضل قاچاق سوخت یکی از مسائل مبتلا به استان است که برای حل آن باید همه دستگاه ها و آحاد مردم مشارکت کنند.

وی بیان کرد: مقدارسهمیه سوختی که برای مصرف استان در نظرگرفته شده است باید در چرخه صحیح توزیع و مصرف قرارگیرد تا دیگر شاهد صف های طویل سوخت نباشیم.

این مقام انتظامی ابراز کرد: در طول 4ماه گذشته با تلاش شبانه روزی مأموران انتظامی استان 3میلیون و 953هزار و 900 لیتر انواع سوخت قاچاق کشف شده است.

وی گفت: فرماندهی انتظامی استان برای حل معضل سوخت طرح فراگیری را آماده کرده که درآن نقش سایر دستگاه ها نیزدیده شده است و به زودی ارائه می شود.

این مقام انتظامی تأکید کرد: پلیس برای برقراری امنیت اقتصادی دوشادوش سایردستگاه ها و مردم با تمام قوا تلاش می کند و از طرح ها و راهکارهای خلاقانه آنها استقبال می کند وبرای هم افزایی در این حوزه آمادگی کامل دارد.

کشف مقدار 13 تن ماهی قاچاق در بازرسی از یک دستگاه تریلی

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان همچنین از کشف مقدار 13 تن ماهی قاچاق در بازرسی از یک دستگاه تریلی به ارزش یک میلیارد و 300 میلیون ریال خبر داد.

وی گفت: ساعت 10:00 صبح روز گذشته ماموران ایستگاه بازرسی شهید "یداللهی" هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور "چابهار" –"سرباز" به یک دستگاه کامیون یخچالدار مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران این فرماندهی پس از بررسی مدارک بار و مدارک راننده خودرو در بازرسی از آن مقدار 13 تن ماهی قاچاق و فاقد هرگونه مجوز گمرگی و بهداشتی از نوع کپور ،کد ، شوریده ،ماهی تن و شیر کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ارزش این محموله یک میلیارد و 300 هزار ریال ریال برآورد شده که در این رابطه خودرو تریلی توقیف و فرد متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز