با حضور مشاور وزیر کشور در امور بانوان ؛

ماکت المان شهدای زن سیستان وبلوچستان رونمایی شد

۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۷:۰۲:۴۴
کد خبر: ۷۴۰۴۳۷
ماکت المان شهدای زن سیستان وبلوچستان رونمایی شد
ماکت المان شهدای زن سیستان و بلوچستان با حضور فریبا نظری پور کیایی مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده و شماری از مسولان استانی در میدان شهدای زاهدان رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، مدیرکل بانوان و خانواده استانداری سیستان وبلوچستان اظهار کرد: صبح امروز و با حضور مدیران بنیاد شهید و امورایثارگران، شهرداری و مسئولان تعدادی از دستگاه های اجرایی از ماکت المان شهدای زن استان رونمایی شد.

فاطمه فاضلی افزود: در مراسم رونمایی از این ماکت که باحضور فریبا نظری؛مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده برگزار شد، میدان شهدای زاهدان که یکی از پرتردد ترین و قدیمی ترین میدان های شهر است به عنوان مکان جانمایی این المان تعیین شد.

وی ادامه داد: با نهایی شدن طرح و مکان جانمایی المان و تصویب در کارگروه های مختلف می توانیم این قول را به شهروندان زاهدانی بدهیم که به زودی و حداکثر ظرف مدت 15 روز المان اصلی ساخته شده و در محل خود نصب شود.

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده نیز در این مراسم گفت: برای بانوان نیز باید فرصت خدمت در سطوح مختلف را فراهم کنیم و اولین خطای او نباید به آخرین خطا تبدیل شود. 

فریبا نظری ادامه داد: باید اجازه دهیم تا فرصت آزمون و خطا برای بانوان در پست های کلیدی مهیا شود تا آنها نیز بتوانند تجربه های مدیریتی لازم را کسب کنند و در آینده شاهد ظهور مدیران ارشد توانمند خانم باشیم. 

وی تصریح کرد: یکی از مشکلات موجود در سیستان وبلوچستان عدم پوشش اخبار مثبت و موثر و خدمات انجام شده است و این کم کاری چهره ای نامناسب از استان را در اذهان عموم شکل داده که باید با همکاری و همیاری همگانی اصلاح شود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز