برگزاری جشنواره ازدواج در زاهدان

۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۲۳:۰۸:۵۶
کد خبر: ۷۴۱۷۳۱
برگزاری جشنواره ازدواج در زاهدان
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت : بمناسبت هفته ازدواج جشنواره ازدواج ( آب و آینه ) و تجلیل از زوجین, فعالین و خیرین ازدواج در زاهدان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، مینا مقیمی گفت : شامگاه امروز (25 مرداد) جشنواره ازدواج با عنوان آب و آینه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان ، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان و تعدادی از مدیران کل دستگاه های فعال در امر ازدواج و زوج های جوان در محل سال اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد .

وی گفت : در این جشنواره از خیرین ازدواج،  دستگاه های دولتی و سازمان های مردم نهاد غیر دولتی فعال در حوزه ازدواج به همراه زوج های نمونه ورزشی، قرآنی ، معلول ، رسانه ای ، کارگر و ... تجلیل بعمل آمد.

مقیمی با اشاره به افزایش وام ازدواج برای زوجین، تصریح کرد: تاثیر این عمل قطعاً در کاهش مشکلات مربوط به شروع زندگی و ازدواج جوانان تأثیرگذار است.

وی همچنین از برپایی نمایشگاه ازدواج همزمان با جشنواره آب و آینه خبر داد و اظهارداشت: هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی خدمات و برنامه های بخش دولتی و غیر دولتی و معرفی محصولات مرتبط با ازدواج در حوزه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی با الگوی ایرانی اسلامی با توجه به منویات مقام معظم رهبری و سیاست های سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی است. 

مقیمی هدف از برگزاری این برنامه ها را الگوسازی برای ازدواج جوانان در جهت فرهنگ سازی در زمینه الگوی ازدواج اسلامی (به موقع، آگاهانه، آسان و پایدار) عنوان کرد و افزود : برگزاری کارگاه های آموزشی قبل و بعد ازدواج ، مشاوره های روانشناسی رایگان و کارگاه های خانواده از دیگر برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان در راستای حمایت از زوجین است.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز