دستگیری قاتل جوان ۳۵ ساله در کمتر از سه روز

۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۹:۳۷:۲۷
کد خبر: ۷۴۲۶۴۱
دستگیری قاتل جوان ۳۵ ساله در کمتر از سه روز
رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری متهم به قتل جوان ۳۵ ساله در کمتر از سه روز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ ابراهیم ملاشاهی گفت:ساعت ۲۳:۰۰ بیست و چهارم مردادماه در پی گزارش یک فقره مرگ مشکوک در یکی از روستا‌های تابعه شهرستان خاش بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی "ایرندگان" برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه پلیس بیانگر این امر بود که مردی ۳۵ ساله به نام یعقوب توسط ۶ سرنشین مسلح دو دستگاه سواری پراید به ضرب چندین گلوله جان باخته است.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنایی با همکاری ماموران پاسگاه انتظامی ایرندگان پس از هماهنگی قاضی ویژه قتل تحقیقات میدانی گسترده‌ای را برای دستگیری متمهان آغاز کردند.

وی ادامه داد: تیم رسیدگی کننده با استفاده از سرنخ‌های بجامانده و یک سری تحقیقات گسترده میدانی در کمتر از سه روز از زمان گزارش اولیه متهم اصلی این پرونده را شناسایی و در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ ملاشاهی تصریح کرد: متهم به قتل در بازجوئی‌های اولیه به قتل جوان در پی اختلافات قبلی با مقتول با استفاده از یک قبضه کلاش اعتراف که با توجه به اطلاعات بدست آمده تحقیقات برای دستگیری همدستان متواری او ادامه دارد.

 

نظر شما
پرونده ویژه