سرپرست اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان:

وزیر ورزش و جوانان توجه ویژه ای به سیستان و بلوچستان دارد

۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۲:۴۸:۳۶
کد خبر: ۷۴۲۷۷۶
وزیر ورزش و جوانان توجه ویژه ای به سیستان و بلوچستان دارد
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت : دکتر مسعود سلطانی فر اولین وزیر ورزش و جوانان است که در طول یکسال 3 بار به استان سیستان بلوچستان سفر کرده که این نشان از توجه ویژه به این استان دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، محمودرضا امیاری با اشاره به سومین سفر استانی دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان که اخیراً (تیرماه 97 ) به سیستان و بلوچستان صورت گرفت اظهار داشت :توجه وزیر به استان ها بویژه استان های کمتر برخوردار بسیار مثمر ثمر بوده و اتفاقات خوبی را برای ورزش و امور جوانان این استان رقم زده است .

 وی با اشاره به اهداف سومین سفر وزیر ورزش و جوانان به شمال استان گفت: این سفر به منظور بازدید و تصمیم گیری برای طرح‌های عمرانی نیمه تمام در مرکز و شمال این استان انجام شد.

وی با بیان اینکه ورزش در استان سیستان و بلوچستان از پتانسیل و ظرفیت خوبی برخوردار است گفت:خوشبختانه دکتر سلطانی فر در زمینه زیرساخت های ورزشی این استان ، حمایت از قهرمانان و همچنین مسایل مربوط به امور جوانان توجه ویژه ای داشته و خوشبختانه اعتبارات خوبی هم تزریق شده است .

وی افزود : در بازدیدی که وزیر ورزش و جوانان از امکانات ورزشی  شهرستان هامون داشت به مردم این شهرستان نوید داد که بدلیل عدم برخورداری این شهرستان از استخر ، عملیات احداث آن را امسال آغاز کنیم و تا پایان سال ٩٨ به بهره برداری برسانیم.

امیاری گفت : تلاش ما و دولت بر این است که  پروژه های اولویت دار در استان سیستان و بلوچستان حداکثر تا ۲ تا ۳ سال آینده به بهره برداری برسد  و با توجه به اینکه استان ما در زمینه های مختلف ورزشی دارای پتانسیل ها و استعداد های فراوانی است که باید به آنها توجه ویژه ای شود با عنایت وزیر ورزش سالن کشتی شهرستان زابل که مهد کشتی در استان است تا فروردین ماه سال آینده به بهره برداری برسد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه هرچه تکمیل طرح‌های عمرانی زمان طولانی‌تر به خود اختصاص دهد به ضرر اقتصاد ملی است اظهار داشت: سیاست کلی دولت این است که هرچه سریعتر طرح‌های عمرانی نیمه تمام را با مدیریت توزیع منابع تکمیل کند  و در این سفر وزیر گفت سالن ورزشی ۴۵۰۰ نفری دهکده المپیک زاهدان که یک پروژه ملی است در صورت تامین اعتبار ملی آن پایان سال ۹۸ مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد که امیدواریم این وعده هم محقق گردد.

وی در پایان گفت : پیگیری وزیر در زمینه امور ورزش این استان بویژه زیرساختها واقعا ستودنی است بطوریکه هر هفته از من پیرامون پروژه های ورزشی گزارش می گیرد و این مهم باعث حل بسیاری از مشکلات ورزش استان شده است و قطعاً شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود .

 

 

نظر شما
پرونده ویژه