سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان؛

۱۵ زمین چمن مصنوعی در هفته دولت در سیستان و بلوچستان افتتاح می شود

۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۹:۵۱:۳۲
کد خبر: ۷۴۳۶۴۲
۱۵ زمین چمن مصنوعی در هفته دولت در سیستان و بلوچستان افتتاح می شود
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان گفت : یکی از مهمترین برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان افتتاح 15 زمین چمن مصنوعی در این استان است که می تواند برای توسعه ورزش فوتبال همچنین پرکردن اوقات فراغت جوانان بسیار مثمر ثمر باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا ،محمودرضا امیاری از توجه دولت یازدهم و دوازدهم به امر توسعه ورزش در مناطق کمتر برخوردار اشاره کرد و اظهار داشت: دکتر سلطانی فر در طی یکسال سه بار به سیستان و بلوچستان سفر کرده است که این مهم بیانگر توجه وزیر به استان ها بویژه استان های کمتر برخوردار است و اتفاقا بسیار مثمر ثمر بوده واتفاقات خوبی را برای ورزش و امور جوانان این استان رقم زده است .

وی با بیان اینکه ورزش در استان سیستان و بلوچستان از پتانسیل و ظرفیت خوبی برخوردار است توضیح داد: خوشبختانه دکتر سلطانی فر در زمینه زیرساخت های ورزشی این استان همچنین حمایت از قهرمانان ومسایل مربوط به أمور جوانان توجه ویژه ای داشته و خوشبختانه اعتبارات خوبی هم تزریق شده است .

امیاری گفت : دکتر سلطانی فر اولین وزیر ورزش و جوانان است که در طی یکسال سه بار به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده است و این سفرها واقعا برای جوانان و جامعه ورزش امید بخش بوده است از طرفی پیگیری وزیر در زمینه أمور ورزش این استان بویژه زیرساختها واقعا ستودنی است بطوریکه هر هفته از من پیرامون پروژهای ورزشی گزارش می گیرد و این مهم باعث حل بسیاری ازمشکلات ورزش استان شده است .

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان به برگزاری بازی های آسیایی 2018 جاکارتا هم اشاره کرد و توضیح داد: واقعیت آن است که این رویداد شور و نشاط خاصی را در ورزش قاره کهن بوجود آورده است و خوشبختانه برای کاروان ورزشی ایران هم نتایج خوبی در روزهای ابتدایی رقم خورده که این مهم جامعه ورزش را به مدال های خوشرنگ دیگر نیز اممیدوار کرده است.

"امیاری" حمایت وزارت ورزش و جوانان از کاروان ورزشی ایران را ستود و ابراز امیدواری کرد : مدال های جوانان ایران در این رویداد رونق بیشتر ورزش در کشور را هم بدنبال داشته باشد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان گفت: این استان در تیم های ملی کبدی بانوان و آقایان نماینده دارد بطوریکه دو بازیکن در بانوان و یک بازیکن در آقایان و یک مربی از استان سیستان و بلوچستان در بازی های آسیایی جاکارتا حضور دارند و می توانند در کسب عنوان قهرمانی به این تیم ها کمک کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز