۲ هزار زائر پاکستانی از سیستان‌وبلوچستان عازم کربلا شدند

۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۰۷:۳۸:۱۷
کد خبر: ۷۵۰۸۷۴
۲ هزار زائر پاکستانی از سیستان‌وبلوچستان عازم کربلا شدند
مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: نخستین کاروان زائران پاکستانی اباعبدالله(ع) جمعه‌شب وارد استان شده و پس از اسکان موقت، روز گذشته ۱۷ شهریورماه عازم کربلای معلی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، حجت‌الاسلام محسن مؤمنی‌مقدم، مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: نخستین کاروان زائران پاکستانی اباعبدالله(ع) جمعه‌شب وارد استان شده و پس از اسکان موقت، روز گذشته ۱۷ شهریورماه عازم کربلای معلی شدند.

وی اظهار کرد: این کاروان شامل دو هزار زائر پاکستانی است که در قالب ۴۰ اتوبوس از مرز میرجاوه وارد استان شده بودند و به‌طور موقت در زائرسرای امام رضا(ع) زاهدان با غذای گرم اطعام شدند و اسکان پیدا کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان افزود: علاوه بر خدمات رفاهی و اسکان زائران، خدمات مختلف فرهنگی، مذهبی و بهداشتی نیز به زائران کربلا که شبی را در موقوفه زائرسرای امام رضا(ع) زاهدان سپری می‌کنند، ارائه می‌شود.

مؤمنی‌مقدم بیان کرد: علاوه بر زائران محرم، هر سال تعداد زیادی از زائران پاکستانی به منظور شرکت در مراسم اربعین سرور و سالار شهیدان وارد استان می‌شوند که سال گذشته قریب به ۶۰ هزار زائر اربعین وارد استان شدند.

 

نظر شما