اختلاف شخصی و کینه جاهلانه باعث قتل یک جوان در دلگان شد

۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۷:۱۸:۴۴
کد خبر: ۷۵۴۴۲۵
اختلاف شخصی و کینه جاهلانه باعث قتل یک جوان در دلگان شد
فرماندار دلگان گفت: اختلاف شخصی و کینه جاهلانه پس از گذشت چند ماه از درگیری لفظی منجر به قتل یک جوان در روستای حمید آباد این شهرستان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، مجتبی شجاعی فرماندار دلگان اظهار داشت: اختلاف شخصی و کینه جاهلانه یک جوان معتاد که چند ماه قبل بین وی و پسرعمویش رخ داده بود باعث شد وی به همراه دوست و هم دستش، پسر عموی خود را با سلاح گرم به قتل برساند و ضمن مضروب کردن ۲ نفر دیگر از صحنه جرم متواری شدند.

وی بیان کرد: ریشه این درگیری مربوط به چند ماه قبل است که متاسفانه جهالت، تعصب، اعتیاد و نقش ضعیف خانواده‌ها در تربیت فرزندان باعث این حادثه دلخراش شد.

فرماندار دلگان با اشاره به اینکه قاتل و همدست وی شناسایی و عوامل انتظامی در حال یافتن مخفیگاه آنان هستند گفت: بیش از ۲۵ فقره قتل با سلاح گرم و سرد سال گذشته در این شهرستان رخ داده است.

وی ادامه داد: عمده این قتل‌ها به دلیل مسائل جزئی و جاهلانه بوده است.

شجاعی اظهار داشت: با تلاش‌های انجام گرفته در پنج ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال تنها ۲ نفر در دلگان به قتل رسیدند.

وی ادامه داد: در این مدت تنها این جوان و یک دختر بچه در شهرستان دلگان به قتل رسیدند که این ۲ مورد نیز زیاد است.

دلگان از توابع سیستان و بلوچستان در ۴۸۲ کیلومتری زاهدان مرکز این استان واقع شده و دارای یک شهر، ۲ بخش، پنج دهستان و ۲۷۷ پارچه آبادی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز