عمان میزبان نمایشگاه صنایع دستی سیستان و بلوچستان می شود

۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۰۸:۲۹:۱۷
کد خبر: ۷۵۵۳۱۸
عمان میزبان نمایشگاه صنایع دستی سیستان و بلوچستان می شود
سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با هفته گردشگری، عمان میزبان نمایشگاه صنایع دستی سیستان و بلوچستان می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، علیرضا جلال زایی گفت: این نمایشگاه از 2 تا 5 مهر ماه با هدف معرفی قابلیتهای گرشگری و بوم گردی استان در عمان برگزار خواهد شد.

وی افزود: با برگزاری این نمایشگاه می کوشیم سرمایه گذاران ایرانی مقیم خارج از کشور را هم برای سرمایه گذاری در داخل کشور جذب کنیم.

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یادآور شد: نواختن زنگ گردشگری در مدارس استان، بازدید رایگان در روز جهانی گردشگری از موزه های سطح استان، تور رایگان برای دانشجویان جدید رشته گردشگری با همکاری دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان، مسابقات عکاسی، نقاشی برای مدارس ابتدایی و افتتاح واحدهای بوم گردی و دفاتر خدمات مسافرتی و سفره خانه های سنتی از دیگر ویژه برنامه های هفته گردشگری در استان به حساب می آید.

جلال زایی تصریح کرد: ارائه تخفیف هتل ها و مراکز گردشگری در این هفته، ارائه بسته های گردشگری، انتخاب بزرگان و مفاخر استان به عنوان سفیران گردشگری، اجرای طرح همیار گردشگر، توزیع کارت شناسایی حامیان بیان لوت برای شاخه دانش آموزی، نشست علمی با اساتید و دانشجویان گردشگری و نمایشگاه های مرتبط با آئین محرم با مشارکت دستگاههای مرتبط از دیگر برنامه های هفته گردشگری در استان خواهد بود. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز