نمایش اقتدار نیروهای مسلح در سیستان و بلوچستان

۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۱:۴۴:۰۵
کد خبر: ۷۵۵۴۵۸
نمایش اقتدار نیروهای مسلح در سیستان و بلوچستان
امروز همزمان با هفته دفاع مقدس مراسم رژه نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان و نمایش اقتدار پایدار در راه دفاع از میهن اسلامی در سراسر استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس مراسم رژه بزرگ نیروهای مسلح با هدف نمایش اقتدار، توانمندی و نوآوری های صنعت دفاعی و علمی کشورمان با حضور استاندار ، فرماندهان نظامی، انتظامی و امنیتی، مسئولان ارشد دولتی، علمای شیعه و سنی و جمع زیادی از مردم در شهرهای مختلف سیستان و بلوچستان آغاز شد.

آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در آیین رژه نیروهای مسلح در زاهدان اظهار کرد: سرمایه ایران اسلامی در عرصه های دفاع ایمان، وحدت، اطاعت از رهبری و وحدت نیروهای مسلح بود که در هشت سال دفاع مقدس عامل پیروزی در مقابل چهل و اندی کشور قدرتمند جهان شدند.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای اندیشیدن به اهداف اصلی انقلاب اسلامی است، افزود:   هفته دفاع مقدس نشات گرفته از جنگ نابرابر دنیای استکبار علیه ملت ایران اسلامی بود.

آیت الله سلیمانب ادامه داد: بر اساس شواهد بیش از 40 کشور جهان با تمام امکانات از صدام تکریتی در جنگ با انقلاب نوپای جمهوری اسلامی حمایت های مالی، تسلیحاتی و اطلاعاتی کردند به گونه ای که ایالت متحده آمریکا، جمهوری بلژیک، کویت،آلمان، سویس ، اسپانی، مصر و شوری سابق هر کدام با تمام توان از عراق در جنگ نابرابر صدام علیه ایران حمایت کردند.

وی با بیان اینکه شوروی سابق جزء بزرگترین تامین کننده تسلیحات عراق در جنگ نابرابر با ایران بود و در این راه از هیچ کمکی به صدام دریغ نکرد گفت: گورباچف با ارسال نامه ای به سران برخی از کشورهای غربی به آنان اطمینان داد که نمی گذارد عراق در جنگ با ایران شکست بخورد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه شوری سابق انواع تانک های پیشرفته و موشک های روز را در اختیار عراق قراد داد تا از این سلاح ها علیه ایران اسلامی استفاده کند، افزود: بریتانیا از جمله کشورهای تجهیز کننده عراق به سلاح های پیشرفته، سلاح های شیمیایی و انواع موشک ها بود؛ همچنین انگلیس انواع سلاح های شیمیایی، تاکتیک های جنگی و امنیتی را در اختیار عراق قرار داد تا صدام انقلاب برخواسته از دل مردم ایران را نابود کند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز