۱۲نفر از سیستان وبلوچستان به نمایشگاه سلامت عمان اعزام شدند

۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۰:۲۰:۵۹
کد خبر: ۷۵۵۸۹۵
۱۲نفر از سیستان وبلوچستان به نمایشگاه سلامت عمان اعزام شدند
12 نفر از صنعتگران حوزه صنایع دستی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و ایرانشهر، شهرداری زاهدان و اتاق بازرگانی سیستان و بلوچستان به نمایشگاه گردشگری سلامت عمان اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان اظهار داشت : نمایشگاه گردشگری سلامت از دوم تا چهارم مهرماه امسال در مسقط عمان برگزار می شود که ظرفیت های این استان در بخش های مختلف گردشگری از جمله سلامت با همکاری و مشارکت دستگاه های مختلف در این نمایشگاه معرفی خواهد شد.

علیرضا جلالزایی معرفی ظرفیت های حوزه صنایع دستی و گردشگری، زیرساخت‌های پزشکی و بیمارستانی، مراقبت‌های پزشکی، دارو، گردشگری سلامت و ظرفیت های سرمایه گذاری های مشترک را از جمله مهمترین برنامه های تیم اعزام شده به عمان ذکر کرد.

وی ادامه داد: همچنین با مکاتبات صورت گرفته مقرر شده در حاشیه این نمایشگاه استاندار سیستان و بلوچستان با سفیر عمان برای افزایش ارتباطات نشستی داشته باشند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان از برگزاری برنامه های هفته گردشگری در مهرماه خبر داد و گفت: ۳۰۰ ویژه برنامه همزمان با هفته گردشگری در ۱۹ شهرستان این استان برگزار می شود.

وی افزود: همزمان با این ایام ویژه برنامه های مختلفی در سیستان و بلوچستان نظیر برگزاری نمایشگاه عکس جاذبه های تاریخی و طبیعی در موزه ها، تجلیل از فعالان گردشگری، نواختن زنگ گردشگری در مدارس، بازدید رایگان از موزه ها و ارائه بسته های گردشگری پیش بینی شده است.

جلالزایی ادامه داد: همچنین معرفی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه گردشگری سلامت عمان، انتخاب بزرگان و مفاخر به عنوان سفیران گردشگری، اجرای طرح همیار گردشگر، افتتاح واحدهای بوم گردی، دفاتر خدمات مسافرتی و سفره خانه های سنتی، نشست علمی با اساتید و دانشجویان گردشگری، برگزاری کارگاه های آموزشی برای اقشار مختلف فعال در این حوزه، اجرای برنامه های متنوع مذهبی، برگزاری نمایشگاه های مرتبط با آیین محرم با مشارکت دستگاه ها و برگزاری رقابت عکاسی و نقاشی در مدارس ابتدایی از دیگر برنامه های این هفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز