مدیر کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان:

سفرهای وزیر ورزش و جوانان به مناطق محروم موجب توسعه زیر ساختهای ورزش در این مناطق شد

۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۲:۰۹:۱۵
کد خبر: ۷۵۶۰۱۴
سفرهای وزیر ورزش و جوانان به مناطق محروم موجب توسعه زیر ساختهای ورزش در این مناطق شد
مدیر کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان گفت: سفرهای دکتر سلطانی فر به مناطق محروم موجب توسعه زیر ساختهای ورزش در این مناطق شد و اکنون 16 پروژه ورزشی حوزه سیستان در حال تکمیل است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، ادهم کرد زابلی در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: خوشبختانه زیر ساختهای ورزشی در این استان به ویژه در مناطق محروم، مرزی و دورافتاده رشد خوبی داشته و موجب شده تا مسئولان دیگر دستگاه ها در استان نیز نگاه ویژه تری به ورزش داشته باشند.

وی در خصوص شرایط و وضعیت حوزه های ورزش و جوانان حوزه سیستان گفت: از زمان سفر اخیر دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به حوزه سیستان و بازدید از  روستاها و مناطق محروم ، خوشبختانه زیر ساختهای ورزشی در این استان به ویژه در مناطق مرزی و دورافتاده رشد خوبی داشته و موجب شده تا مسئولان دیگر دستگاه ها در استان نیز نگاه ویژه تری به ورزش داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان افزود: دکتر سلطانی فر در مدت مسئولیتشان به عنوان وزیر ورزش و جوانان تا کنون سه بار به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده اند و در این سفر ها از مناطق محروم و دور افتاده بازدید کردند و دستور تسریع در روند تکمیل پروژه های استان را صادر کردند و همچنین برخی پروژه ها را با توجه به ضرورتی که وجود داشت نیز دستور آغاز ساخت آن ها را صادر کردند.

وی افزود: احداث سالن ورزشی چند منظوره قرقوی، احداث زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال و تکمیل سالن ورزشی چند منظوره شهرستان هیرمند، احداث زمین فوتبال و پیست دوومیدانی و احداث سالن ورزشی چند منظوره کهک در شهرستان زهک، احداث سالن ورزشی چند منظوره هامون، احداث سالن ورزشی چند منظوره سدکی، احداث زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال هامون و احداث زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای دارق در شهرستان هامون، احداث زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال شهرک گلخانی و احداث سالن ورزشی کشتی در شهرستان نیمروز، احداث خانه کبدی، سالن زورخانه ای، سالن چند منظوره بنجار و سالن ورزشی چند منظوره کرباسک در شهرستان زابل پروژه های عمرانی حوزه سیستان هستند که 12 میلیارد و 827 میلیون تومان در سال 96 مصوب شد که 9 میلیارد و 131 میلیون تومان آن تخصیص یافت و 14 میلیارد و 391 میلیون تومان در سال 97 برای تکمیل آن ها اختصاص داده شده است.

کرد زابلی با بیان این که سرانه ورزش حوزه سیستان 32 سانتیمتر مربع است، توضیح داد: با تکمیل این پروژه ها سرانه ورزش این حوزه به 43 سانتیمتر مربع افزایش پیدا خواهد کرد.

وی همچنین به آغاز ساخت 2 پروژه سالن کبدی و کشتی در زابل به دستور وزیر ورزش و جوانان در سفر آخر وی اشاره کرد و گفت: دکتر سلطانی فر همچنین دستور ساخت استخر سرپوشیده شهرستان هامون را صادر کردند و برای آن از محل اعتبارات ملی یک میلیارد تومان اختصاص دادند.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان همچنین در خصوص اقدامات در حوزه جوانان سیستان گفت: در سفر وزیر ورزش و جوانان مصوب شد که در 5 شهرستان این حوزه خانه جوان تاسیس شود که در حال پیگیری اعتبارات آن از محل اعتبارات استانی هستیم

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز