پیام تسلیت استاندار سیستان و بلوچستان در پی وقوع حادثه تروریستی در اهواز

۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۵۲:۲۹
کد خبر: ۷۵۶۱۹۹
پیام تسلیت استاندار سیستان و بلوچستان در پی وقوع حادثه تروریستی در اهواز
سید دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان در پیامی حادثه حمله تروریستی اهواز را محکوم کرد و شهادت جمعی از هموطنان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا ، متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم

«ولا تحسبن الذین قتلو ا. فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون»

کسانی که در راه خدا کشته شده اند مرده مپندارید بلکه زنده اند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند. (آیه ۱۶۹ سوره آل عمران)

عزت، سرافرازی، استقلال و امنیت سرزمین ایران عزیزهمواره موردطمع بدخواهان ودشمنان نظام اسلامی بوده وپاسداری ازاین آب وخاک با رشادت‌های بی نظیر ملت ایران در دوران هشت ساله دفاع مقدس، غیرت وشجاعت ایرانیان راجایگاه ومعنابخشیده است.

 
همزمان با ایام حزن و اندوه محرم و سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و همچنین سالروز آغاز حماسه ملت ایران در جنگ تحمیلی هشت ساله، خبر شهادت جمعی ازهموطنان عزیز در حادثه حمله ناجوانمردانه تروریست‌ها به مردم بی دفاع و نیرو‌های نظامی حاضر در رژه نیرو‌های مسلح در اهوازموجب تأسف وتألم شدید ملت شهیدپرور ایران اسلامی و به ویژه مردم شریف و مرزدار استان سیستان و بلوچستان که خود تجربه سخت این حملات کور و نافرجام را با پوست و گوشت خود لمس نموده اند گردید.
 
ولی دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران باید بدانند که ایران اسلامی کشوری با اقتدار و برخوردار از امنیت مثال زدنی است و بدون تردید قطره قطره خون برزمین ریخته این عزیزان، پرچم عزت، امنیت ومعنویت قهرمانان این ملت را بر افراشته تر خواهدکرد.
 
اینجانب به نمایندگی از مردم ولایت مدار استان سیستان و بلوچستان ضمن محکومیت این اقدام ددمنشانه ایادی استکبار، و ابراز همدردی بامردم مقاوم و سرافراز استان خوزستان، به ویژه خانواده‌های داغدار این شهیدان والامقام، از درگاه ایزد متعال برای آن شهیدان سرافراز طلب غفران و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل و برای مجروحان این حادثه بهبودی عاجل مسئلت می‌نمایم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز