افتتاح ٢٢مدرسه با٧٢کلاس درس در سیستان و بلوچستان

۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۱:۳۸:۳۰
کد خبر: ۷۵۷۳۶۵
افتتاح ٢٢مدرسه با٧٢کلاس درس در سیستان و بلوچستان
22 مدرسه با 72 کلاس درس، اهدایی رهبر معظم انقلاب در مناطق محروم سیستان و بلوچستان همزمان با افتتاح 110 مدرسه بنیاد برکت در سراسر کشور از طریق ویدئوکنفرانس با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و شماری از مسئولان استانی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: این مدارس که به همت بنیاد برکت ساخته شده همزمان با 21 استان کشور در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید.

علیرضا راشکی افزود: برای راه اندازی 22 مدرسه بنیاد برکت در سیستان و بلوچستان 53 هزار و 200 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی بیان کرد: کل طرح های آموزشی افتتاح شده بنیاد برکت در سیستان و بلوچستان تا کنون 69 مدرسه با 300 کلاس درس است که 166 هزار و 402 اعتبار برای راه اندازی آنها هزینه شده است.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز سیستان و بلوچستان گفت: همچنین 41 مدرسه با 270 کلاس درس بنیاد برکت در این استان در حال ساخت است.

وی ادامه داد: سیستان و بلوچستان با توجه به نرخ بالای موالید و جذب بازماندگان از تحصیل همچنان با وجود همه اقدامات مطلوب انجام گرفته در مدرسه سازی به پنج هزار کلاس درس جدید نیاز دارد.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان بیان کرد: از مجموع 18 هزار و 954 کلاس درس در استان، 10 هزار و 528 کلاس درس نیازمند تخریب، بازسازی و مقاوم سازی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز