دستگیری ۱۴ سارق خیابانی در چابهار

۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۰:۳۶:۵۹
کد خبر: ۷۵۸۷۶۰
دستگیری ۱۴ سارق خیابانی در چابهار
فرمانده انتظامی چابهار از دستگیری 14 سارق خیابانی در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، حیدر علی کیخای مقدم گفت: اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی قدمی موثر در جهت رضایت شهروندان و مردم است که با محوریت برخورد با مخلان نظم و امنیت در شهرستان چابهار توسط پلیس با اقتدار اجرا می شود.

وی بیان کرد: اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی و تشدید فعالیت های انتظامی از راههای مهم کنترل و کاهش جرایم است که با اجرای به موقع و اشرافیت کامل در سطح حوزه استحفاظی به خصوص نقاط آلوده و جرم خیز می توان از بسیاری جرایم و سرقت ها پیشگیری کرد.

فرمانده انتظامی چابهار افزود: در همین راستا پلیس آگاهی و دیگر رده های عملیاتی این فرماندهی با هدف ارتقاء احساس امنیت و آرامش عمومی این طرح را با هماهنگی لازم و منسجم اجرا کردند.

وی عنوان کرد: از ابتدای مهرماه ماه سال جاری تاکنون پلیس چابهار با اجرای گشتهای هدفمند موفق به دستگیری 14 سارق خیابانی و کشف 9 فقره انواع سرقت منزل، مغازه و موتورسیکلت شدند.

کیخا با اشاره به اینکه رضایت مندی شهروندان سر لوحه ماموریت های پلیس است خاطر نشان کرد: امنیت اجتماعی حق مسلم شهروندان عزیز می باشد و پلیس در این راه با قاطعیت با مخلان حقوق شهروندی برابر قانون برخورد خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز