دیدار اعضای مجمع سمنهای استان سیستان و بلوچستان با مدیرکل ورزش و جوانان

۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۲:۲۷:۵۲
کد خبر: ۷۵۹۲۰۹
دیدار اعضای مجمع سمنهای استان سیستان و بلوچستان با مدیرکل ورزش و جوانان
اعضای مجمع سمنهای استان سیستان و بلوچستان با مدیرکل ورزش و جوانان دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، صبح امروز ( 9 مهرماه ) اعضای مجمع سازمانهای مردم نهاد جوانان استان سیستان و بلوچستان بهمراه معاونت فرهنگی و امور جوانان با مدیرکل ورزش و جوانان دیدار کردند.

در این دیدار آقای صادق سهرابی بعنوان رئیس جدید مجمع استان معرفی شد و به بیان خواسته ها و پیشنهاداتی جهت عملکرد بهتر مجمع پرداخت.

مدیرکل ورزش و جوانان در این دیدار اظهار داشت : مجمع سمنهای استان بعنوان نماینده جوانان استان باید خواسته های بزرگی از مسئولین داشته باشند تا بتوانند مشکلات جوانان استان را مطرح کنند.

ادهم کرد افزود : وظایف مهمی بر دوش این مجمع است و کار دشواری را باید انجام دهند زیرا شما بعنوان نمایندگان کل سمنهای جوانان استان هستید و قطعاً در این راه شما را حمایت می کنیم.

وی گفت : طبق برنامه ریزی حرکت کنید و برای خود طرح و ایده داشته باشید تا بتوانید در مجامع ملی از ظرفیت های استان تعریف کنید و از این طریق به هدفتان که کمک به استان است برسید.

کرد حضور اعضای مجمع سمنهای استان را در جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان الزامی دانست و افزود : شما باید در این جلسات به نمایندگی از کل سمنها خواسته های آنها را به گوش مسئولین برسانید و تا به مقصد رسیدن آنها پیگیر باشید.

مدیرکل ورزش و جوانان از راه اندازی خانه جوانان در شهرستانهای استان خبر داد و گفت : تا کنون 2 خانه جوان در شهرهای زاهدان و چابهار دایر است و در 11 شهرستان هم با همکاری فرمانداریها زمین جهت احداث این خانه ها فراهم شده است و پس از تخصیص اعتبار ساخته خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، تعداد 88 سمن دارای اعتبارنامه در استان سیستان و بلوچستان مشغول به فعالیت هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز