کشف ۱۰ میلیارد ریال مواد اولیه پلاستیک (پلی اتیلن) احتکاری در سراوان

۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۶:۰۶:۴۲
کد خبر: ۷۵۹۳۲۹
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف مقادیر قابل توجهی پلی‌اتیلن احتکاری در مرزهای سراوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار "سعید کمیلی" با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای برخورد با اخلالگران و مفسدان اقتصادی و در ادامه اجرای طرح های مقابله با محتکران کالاهای اساسی مردم، مرزداران هنگ مرزی سراوان با رصد اطلاعاتی از دپوی مواد اولیه پلاستیک و نایلکس در ساختمان نیمه کاره در یکی از روستا‌های منطقه مطلع شدند که موضوع کشف آنها را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مرزبانان با هماهنگی و دستور مقام قضائی به محل اعزام شدند و در بازرسی از ساختمان و اطراف آن، موفق به کشف مقدار 28 تن و 500 کیلوگرم مواد اولیه پلاستیک (پلی اتیلن) و 25 تن نایلکس احتکاری شدند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان با بیان دستگیری یک متهم و توقیف یک دستگاه تریلی، تصریح کرد: براساس نظریه کارشناسان، ارزش ریالی اقلام مکشوفه، 10 میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار کمیلی در خاتمه ضمن اشاره به مضرات احتکار برای اقتصاد کشور گفت: در شرایط کنونی کشور انجام این گونه اقدامات، نه تنها به اقتصاد ملی و تولید داخلی ضربه می زند بلکه ممکن است امنیت کشور نیز به خطر بیفتد که مرزبانان به شدت با این معضل برخورد می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز