کارت های سوخت مورد استفاده در قاچاق سوخت باطل می شوند

۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۲:۱۲:۴۶
کد خبر: ۷۶۰۰۶۲
کارت های سوخت مورد استفاده در قاچاق سوخت باطل می شوند
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: کارت های سوختی که برای قاچاق سوخت مورد استفاده قرار گیرند، ابطال می شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار محمد قنبری اظهار داشت: با توجه با بالارفتن قیمت ارز در ماه های گذشته و تفاوت قابل توجه قیمت سوخت در آن سوی مرزها، قاچاقچیان انگیزه بیشتری برای قاچاق سوخت پیداکرده اند و با انجام این کار به اقتصاد کشور لطمه وارد می کنند.

وی افزود: برای مبارزه با این پدیده شوم، پلیس فعالانه وارد عمل شده و با عوامل شبکه قاچاق سوخت قاطعانه برخورد می کند و تشدید اقدامات کنترلی و برخورد جدی با فروشندگان غیرمجاز سوخت و جمع آوری کارت های سوخت متخلف را در دستور کار خود قرار داده است.

این مقام انتظامی بیان کرد: در حال حاضر پلیس باک های اضافی خودروها را جمع آوری و دپوهای غیرمجاز سوخت را شناسایی می کند و گشت های ویژه ای را نیز در این خصوص به ویژه در گلوگاه های مرزی فعال کرده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ابراز داشت: عده ای سودجو اقدام به خرید یا اجاره کارت های سوخت بنزین از سایر استان ها کرده و از این کارت های مهاجر برای قاچاق سوخت استفاده می کنند.

سردار قنبری گفت: جایگاه داران سوخت باید ضمن نصب دوربین های «آی پی دار» در جایگاه ها نسبت به توجیه کارکنان خود در این باره اقدام کنند تا نظارت دقیق تری بر روند توزیع سوخت صورت گیرد و با افراد متخلف برخورد قانونی شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: خرده فروشی سوخت در اطراف جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی مجاز نیست و پلیس نسبت به جمع آوری گالن های سوخت در این اماکن و برخورد با متخلفان اقدام می کند.

وی هشدار داد: با هماهنگی های انجام شده با مراجع قضائی و شرکت ملی نفت ایران، کارت های سوختی که برای قاچاق سوخت مورد استفاده قرار گیرند، ابطال می شوند.

سردار قنبری در پایان تأکید کرد: هموطنان عزیز از کارت های سوخت شخصی خود استفاده کنند و از در اختیار قرار دادن این کارت ها به افرادی که اقدام به قاچاق سوخت کرده و حقوق سایرین را زیرپا می گذارند، خودداری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز