استاندار سیستان و بلوچستان :

امانت داری و رازداری دو ویژگی مهم مجموعه پست است

۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۸:۰۱:۵۴
کد خبر: ۷۶۲۷۷۳
امانت داری و رازداری دو ویژگی مهم مجموعه پست است
استاندار سیستان و بلوچستان در دیدار با مدیر کل و تنی چند از کارکنان اداره کل پست استان اظهارداشت: امانت داری و رازداری از مهمترین ویژگی های پرسنل و کارمندان خدوم مجموعه پست می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، به مناسبت 17 مهر (9 اکتبر) و روز جهانی پست، مدیر کل و تعدادی از پرسنل پست استان با استاندار سیستان و بلوچستان دیدار کردند.

سید دانیال محبی در این دیدار ضمن تبریک این مناسبت و تقدیر از تلاشهای مجموعه پست استان، خاطرنشان کرد: جایگاه پست از نظر رازداری، کیفیت بخشیدن به ارسال مرسولات، استفاده از تکنولوژی و تکریم ارباب رجوع دارای اهمیت ویژه ای است.

استاندار گفت: طبیعی است که در انجام این گونه امور هر چه از امکانات و تکنولوژی پیشرفته و جدید استفاده کنید به همان نسبت امنیت، سرعت و دقت خدمات‌رسانی و سرویس دهی به مردم بیشتر می‌شود.

محبی به روند تحول ارتباطات در دنیای امروز اشاره کرد و گفت: خوشبختانه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تغییرات اساسی و تحولات بنیادی در پست کشور رخ داده و امروزه، ده‌ها خدمت متنوع در این ادارات ارائه می‌گردد.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان ‌کسب رضایت و اعتماد مردم را نیز از جمله اهداف مهم و ضروری پست برشمرد و ابراز امیدواری کرد: پرسنل این مجموعه همچون گذشته، امانتداری و صداقت را سرلوحه کار خود قرار دهند.

مدیر کل پست استان نیز در این دیدار گفت: در سال گذشته شش میلیون و ۶۰۰ هزار مرسوله به استان وارد شد که در کوتاه ترین زمان ممکن این مرسولات به دست مردم رسیده و پنج میلیون و ۵۰۰ هزار مرسوله نیز به سایر استان‌ها ارسال شده است.

مهدی زمانی افزود: در حال حاضر ۲۴۳ نیروی مستقیم و ۳۷۲ نیروی غیر مستقیم در مجموعه اداره کل پست استان مشغول به فعالیت و خدمت رسانی هستند.

وی گفت: ۳۹ واحد دولتی، ۴۶ دفتر پیشخوان دولت، ۱۲۷ خط پستی ،۲۴۵ دفتر ict روستایی، ۵۲ دفتر نمایندگی پستی با تعداد ۳۳ وسیله نقلیه سبک و سنگین در انجام این فعالیتها تسهیل گر و یاریگر امور مربوط به پست استان هستند.

مدیر کل پست استان در پایان بیان داشت: مجموعه شرکت ملی و اداره کل پست استان با توجه به رسالتی که بر عهده دارند، با رعایت امانتداری این وظیفه خطیر را به نحو مطلوبی انجام می دهند.

گفتنی است در پایان این دیدار تمبر یاد بود روز جهانی پست به سید دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان اهداء شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز