سیستان‌وبلوچستان آماده میزبانی از ۷۰ هزار زائر پاکستانی

۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۸:۰۸:۰۲
کد خبر: ۷۶۲۷۷۸
سیستان‌وبلوچستان آماده میزبانی از ۷۰ هزار زائر پاکستانی
سرپرست فرمانداری زاهدان گفت: هدف‌گذاری ما برای میزبانی شایسته و در شأن نظام اسلامی از ۷۰ هزار زائر پاکستانی اربعین حسینی است و کمیته‌های مربوطه تا پایان اربعین مشارکت فعال خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا ، ابوذر مهدی نخعی گفت: هدف‌گذاری ما برای میزبانی شایسته و در شأن نظام اسلامی از ۷۰ هزار زائر پاکستانی اربعین حسینی است و کمیته‌های مربوطه تا پایان اربعین مشارکت فعال خواهند داشت.

سرپرست فرمانداری زاهدان ادامه داد: در حال حاضر ستاد اربعین شهرستان زاهدان با تشکیل کمیته‌های مختلف شکل گرفته تا اقدامات لازم برای پذیرایی از زوار پاکستانی به نحو احسن انجام شود.

وی اظهار کرد: اقدامات لازم برای پذیرایی از زوار پاکستانی از جمله اسکان در زائر سرای امام رضا(ع) انجام شده و در صورت مشکل اسکان و کمبود فضا، مکان‌های دیگری نیز آماده پذیرایی است.

نخعی افزود: تأمین نان و اقلام مورد نیاز برای پذیرایی از زائران صورت گرفته، جایگاه عرضه سوخت برای اتوبوس‌های زوار اختصاص یافته، پزشک، اورژانس و نیروهای امدادی نیز در زائرسرا آماده خدمت‌رسانی هستند.

وی با بیان این که پیش بینی می‌شود ۷۰ هزار زائر پاکستانی در ایام اربعین حسینی وارد زاهدان شوند، ادامه داد: تعداد گیت‌ها در مرز میرجاوه نیز از ۱۰ به ۱۸ گیت افزایش یافته تا سرعت کار افزایش پیدا کند.

سرپرست فرمانداری زاهدان با بیان اینکه موکب امام خمینی در میرجاوه و موکب امام خامنه‌ای در زاهدان آماده استقبال از زوار هستند، اظهار کرد: مسجد حضرت ابوالفضل(ع) نصرت آباد نیز به منظور تکریم و پذیرایی از زائران اربعین حسینی تجهیز و آماده شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز