آزادی گروگان جیرفتی در شهرستان دلگان

۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۸:۱۳:۵۴
کد خبر: ۷۶۲۷۸۳
آزادی گروگان جیرفتی در شهرستان دلگان
رئیس شورای تامین دلگان گفت: گروگان جیرفتی در دلگان آزاد و به آغوش خانواده خود برگشت .

به گزارش خبرگزاری برنا، مجتبی شجاعی اظهار کرد: پس از کسب اطلاع از انتقال یک گروگان از استان کرمان به شهرستان دلگان جهت اخاذی از خانواده وی و اقدامات اطلاعات سپاه پاسداران ناحیه دلگان جهت شناسایی محل نگهداری گروگان و تلاش جهت آزادسازی وی و استفاده از ظرفیت های معتمدین و بسیجیان محلی ، عصر امروز این‌گروگان جوان رها و به آغوش خانواده خود بازگشت.

شجاعی گفت: این گروگان بعد از گذشت چهار روز توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) سپاه در دلگان سیستان و بلوچستان از چنگال آدم ربایان آزاد شد و پس از بررسی مشخص شد ربایندگان قصد داشتند از خانواده این گروگان مبلغی اخاذی کنند.

وی با تقدیر از پاسداران سپاه ناحیه دلگان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عین پرداختن به مسائل امنیتی و فرهنگی و حفظ ارزشها  تا کنون توانسته در چندین صلح و به  رفع کدورتهای طائفه ای در دلگان نقش موثری داشته باشد که اخیرا نیز دو صلح طایفه ای در منطقه به همت فرماندهی و اطلاعات سپاه دلگان و همکاری مردم و در تعامل با سایر اعضا شورای تامین برقرار شود.

شجاعی با اشاره به تعامل بین نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی و سایر اعضا شورای تامین و هم پوشانی در پرداختن به مسائل امنیتی گفت: اولویت اصلی پیشگیری از وقوع رویدادهای امنیتی و برخی نزاع هاو اختلافات و سپس اقدام سنجیده و درنهایت بازسازی موضوعات امنیتی و انتظامی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز