انسداد بیش از ۱۲۰ هزار کارت سوخت با دستور مراجع قضایی

۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۷:۴۸:۲۰
کد خبر: ۷۶۴۱۸۲
انسداد بیش از ۱۲۰ هزار کارت سوخت با دستور مراجع قضایی
حجت‎الاسلام والمسلمین موحدی راد از اجرای طرح برخورد با قاچاق سوخت با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضا خبر داد و گفت: در این راستا ۱۰ دپوی غیرقانونی سوخت در سطح شهر زاهدان شناسایی و بیش از ۱۲۰ هزار لیتر سوخت نفت و گاز کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، حجت‎الاسلام والمسلمین موحدی راد با اشاره به بربرخورد جدی با دپو‌های سوخت در شهر زاهدان اظهار کرد: در طرح برخورد با قاچاق سوخت ۱۰ دپو در سطح شهر زاهدان شناسایی و بیش از ۱۲۰ هزار لیتر سوخت نفت و گاز کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح خرید و فروش سوخت بر اساس شواهد عینی بسیار کاهش یافته است و از طرفی تعداد بیش از ۱۲۰ هزار کارت سوخت با دستور مراجع قضایی که تکلیف به شرکت نفت زاهدان و چابهار شده بود انسداد گردید و در نتیجه آن جایگاه‌های سوخت بسیار خلوت شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: طبق اطلاعات واصله میزان مصرف روزانه منطقه نفتی زاهدان در بیشترین حالت و ازدحام جایگاه‌ها رقمی حدود ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر بوده که این رقم اکنون روزانه به ۹۰۰ تا ۹۵۰ هزار لیتر رسیده است و کاهش ۷ درصدی را نشان می‌دهد. 

حجت الاسلام والمسلمین موحدی راد در پایان گفت: روند برخورد با دپو‌های سوخت هم اکنون توسط نیروی انتظامی و با همکاری دستگاه قضایی در حال اجراست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز