پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش

۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۸:۲۶:۴۵
کد خبر: ۷۶۵۵۸۱
پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش
ادهم کرد زابلی مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا ، در این پیام آمده است :

ورزش به‌عنوان یک ضرورت و نیاز در زندگی همه افراد به‌صورت عام و نیز به ‌عنوان یک رکن اساسی و حیاتی برای حضور در فعالیت‌های اجتماعی و همچنین تأمین شادابی و سلامتی جسم و روح از اهمیت خاصی برخوردار است، برهمین اساس نه تنها یک هفته، بلکه تمام روزها و ساعات زندگی را دربر می گیرد.

ورزش در استان سیستان و بلوچستان با توجه به سرمایه انسانی جوان و مستعد شرایط مناسبی را برای رشد و موفقیت دارد و می تواند عرصه پیشرفت را برای جوانان فراهم آورد. و با برنامه ریزی های مناسب و انجام سرمایه گذاری و حمایت های لازم، می توان شاهد حضور پر رنگ و درخشش بیشتر ورزشکاران غیور این خطه در عرصه رقابت های ملی و بین المللی بود.

از کلیه مسئولان هیئت ها، پیشکسوتان ، ورزشکاران ، مربیان، داوران، دبیران ورزش و تمامی جامعه ورزش در راستای تلاش و همراهی اداره ورزش وجوانان و ارتقاء سطح کمی و کیفی ورزش تقدیر وتشکر می کنم و از درگاه خداوند منّان سلامتی، بهروزی و توفیق در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای ورزش کشور و استان سیستان و بلوچستان مسئلت مینمایم.

اینجانب فرا رسیدن هفته تربیت بدنی" 26مهرلغایت 2 آبان" را به جامعه ورزشی به ویژه کارکنان اداره ورزش و جوانان و تمامی کسانی که در پیشبرد ورزش شهرستان ها سهمی را بر عهده دارند، تبریک عرض می نمایم.

ادهم کرد زابلی

مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز