دستگیری ۸ متخلف شکار و صید در زهک

۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۵:۲۸:۲۶
کد خبر: ۷۶۵۸۸۰
دستگیری ۸ متخلف شکار و صید  در زهک
مدیر کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان از تلاش محیط بانان زهک برای جلوگیری از شکار پرندگان وحشی و دستگیری ۸ متخلف شکار و صید در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، وحیدپورمردان اظهار داشت: محیط بانان زهک موفق شدند از شکار پرندگان وحشی در این شهرستان توسط 8 متخلف شکار و صید جلوگیری و این افراد را دستگیر کنند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان ادامه داد: مأموران اجرایی یگان حفاظت محیط زیست شهرستان زهک در حین گشت و کنترل شبانه از محدوده دریاچه های چاه نیمه زهک با چندین فروند قایق موتوری و شکارچیان غیر مجاز که وارد منطقه شده بودند مواجه می شوند.

وی تصریح کرد: مأموران اجرایی یگان حفاظت محیط زیست شهرستان زهک در راستای جلوگیری از شکار پرندگان دریاچه و برخورد قانونی با متخلفین محیط بانان وارد عمل شدند.

پورمردان عنوان کرد: متخلفان پس از مشاهده قایق یگان حفاظت محیط زیست سعی در فرار داشتند که در اثر برخورد قایق یکی از متخلفین با قایق محیط زیست حامد شهرکی از ناحیه دست دچار آسیب دیدگی می‌شود.

 وی افزود: در این مأموریت محیط بانان موفق به دستگیری 8 نفر متخلف قبل از شروع به شکار شدند از متخلفین هشت قبضه سلاح شکاری کشف و متخلفین به جرم شروع به شکار پرندگان وحشی به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز