مدیر کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان منصوب شد

۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۷:۰۶:۵۴
کد خبر: ۷۶۵۹۰۵
مدیر کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان منصوب شد
ابراهیم جاوشیری در مراسمی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی، امامان جمعه اهل سنت و تشیع، فرماندار، نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی و شماری از مسئولان به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان معرفی و منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی روز چهارشنبه در این مراسم گفت: با تعریف مشخص از مسئولیت ها و ساماندهی اساسی در وزارتخانه تلاش می‌ کنیم به کارآمدی وزارتخانه و ادارات استانها کمک کنیم که در این زمینه باید از توان همه نیروها به خوبی استفاده شود.

سعید سید علایی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان جایگاه ویژه ای در حمل و نقل کشور دارد افزود: با توجه به شرایط فعلی کشور، تلاش مضاعف مدیران می تواند باعث شکوفایی و توسعه هرچه بیشتر این منطقه شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی سرباز به مدت 17 سال، رئیس اداره راه اسپکه، قائم مقام مدیرکل راه و ترابری و مدیر راهداری جنوب سیستان و بلوچستان ازجمله سوابق کاری ابراهیم جاوشیری است.

در این نشست از خدمات ایوب کرد مدیرکل سابق راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان تقدیر به عمل آمد.

استان سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی راههای ارتباطی دارای 2 اداره کل راه و شهرسازی در زاهدان مرکز این استان و ایرانشهر است.

راههای ارتباطی شهرستانهای زابل، هیرمند، زهک، نیمروز، هامون، زاهدان، خاش، میرجاوه، سراوان، سیب سوران و مهرستان زیر پوشش اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان و محورهای ارتباطی ایرانشهر، دلگان، فنوج، سرباز، قصرقند، نیکشهر، کنارک و چابهار در حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان (ایرانشهر) قرار دارند.

 

نظر شما