مولوی عبدالحمید از وزیر ورزش و جوانان تشکر و قدردانی کرد

۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۰۸:۴۸
کد خبر: ۷۶۶۷۱۳
مولوی عبدالحمید از وزیر ورزش و جوانان تشکر و قدردانی کرد
بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان به همراه معاونین و جامعه ورزش استان با مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی امام جمعه اهل سنت زاهدان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا ،  مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان  در ابتدای این دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش گزارشی از عملکرد حوزه ورزش و جوانان و همچنین برنامه های اجرایی در این هفته اظهار داشت : اولین هدف اداره کل ورزش و جوانان تکمیل پروژه های ورزشی در دست ساخت می باشد که الحمدالله با نگاه های ویژه مقام عالی وزارت ورزش و جوانان، استاندار محترم و سازمان برنامه بودجه استان در آینده نزدیک شاهد ایجاد سرانه فضای ورزشی بسیار خوبی در استان خواهیم بود.

ادهم کرد گفت: در بحث خانه های ورزش روستایی با داشتن 107 خانه ورزش روستایی، استان سیستان و بلوچستان در کشور رتبه اول را به خود اختصاص داده است. و در خصوص نصب چمن مصنوعی در روستاها موفق به افتتاح 60 زمین چمن با کمک دهیاری‌ها و تا پایان سال 40 زمین چمن مصنوعی دیگر به بهره برداری می رسد.

وی گفت : در حال حاضر سرانه ورزشی استان 44 سانتی متر است که با تکمیل101 طرح نیمه تمام ورزشی که در دست اقدام داریم این فضا به 53 سانتی متر خواهد رسید.

وی در پایان عنوان کرد: مهمترین برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش در راستای گرایش بیشتر مردم به ورزش و ایجاد نشاط و تندرستی به ورزش همگانی اختصاص یافته است. چون با توسعه ورزش همگانی جامعه پویا و بانشاطی خواهیم داشت.

مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی نیز با تبریک این هفته به پرسنل اداره کل ورزش و جوانان و ورزشکاران استان اظهار داشت : جایگاه ورزش در جامعه بسیار مهم است و باید بیشتر به آن توجه شود زیرا یک عامل حیاتی برای نشاط و سلامتی انسانها است .

امام جمعه مسجد مکی زاهدان گفت : اکنون در دورترین روستاهای استان هم نیز شاهد سالنهای ورزشی و خانه های ورزش هستیم و این نشان دهنده توجه مسئولین به امر ورزش است .

وی گفت : انسان از جسم و روح تشکیل شده است همانگونه که با ورزش جسم خود را سلام نگه می داریم  لازم است با پرهیز از گناه و رعایت تقوا و دین روح خود را به معنویت برسانیم.

وی افزود : همه ورزشکاران به وقت نماز توجه کنند و نماز را سر وقت بخوانند تا هم به بعد معنوی توجه کنیم و هم جسمی این دو در کنار هم میتوانند روح و جسم را سالم نگاه دارند.

منولوی عبدالحمید با تشکر از وزیر ورزش و جوانان افزود : توجه وزیر به این استان ویژه است و جا دارد از زحمات و حمایتهای دکتر سلطانی فر تشکر کنم.

 

 

 

نظر شما
پرونده ویژه