دستبرد ۵ سارق حرفه‌ای به ۱/۵ میلیارد ریال اثاثیه منزل

۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۴:۵۰:۳۶
کد خبر: ۷۶۷۳۸۲
دستبرد ۵ سارق حرفه‌ای به ۱/۵ میلیارد ریال اثاثیه منزل
با تلاش پلیس سیستان وبلوچستان، ۵ عامل سرقت‌های سریالی منزل در شهر زاهدان دستگیر و ۱/۵ میلیارد ریال اموال مسروقه کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ علی عارف نژاد فرمانده انتظامی زاهدان گفت: در پی گزارش سرقت‌های سریالی منزل در یکی از مناطق شهر زاهدان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران تجسس کلانتری ۱۷ پس از بررسی سرقت‌ها به سرنخ‌هایی مبنی بر اینکه این سرقت‌ها توسط یک باند حرفه‌ای طرح ریزی شده است، دست یافتند.

سرهنگ عارف نژاد بیان کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از چند روز تحقیقات پلیسی سرکرده باند را که مردی جوان است را شناسایی و پس از چند روز تحقیقات نامحسوس با جمع آوری ادله و مستندات کافی در خصوص دست داشتن او در این سرقت‌ها با هماهنگی مقام قضائی او و ۲ همدستش را در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه در حال استراحت در مخفیگاهشان در خیابان انقلاب دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف تعداد زیادی اثاثیه منزل از مخفیگاه متمهان گفت: این سه سارق جوان که در ابتدا منکر هرگونه جرم ارتکابی بودند در مواجهه با مستندات کشف شده از منزلشان به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۸ فقره سرقت منزل در شهر زاهدان با همدستی ۲ نفر دیگر و فروش قسمتی از اموال مسروقه به فردی مالخر اعتراف کردند.

وی با اشاره به دستگیری ۲ همدست دیگر متمهان و کشف مقادیر دیگر لوازم مسروقه از مخفیگاه دوم این باند حرفه‌ای افزود: ارزش اموال مسروقه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده که با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات برای شناسایی مالباختگان و دیگر جرائم احتمالی اعضای این باند سرقت ادامه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز