کشف بیش از ۳ و نیم تن مواد غذایی احتکار شده در زاهدان

۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۴:۵۱:۲۸
کد خبر: ۷۶۷۳۸۴
کشف بیش از ۳ و نیم تن مواد غذایی احتکار شده در زاهدان
رئیس پلیس امنیت عمومی استان سیستان وبلوچستان از کشف بیش از ۳ و نیم تن مواد غذایی غیربهداشتی احتکار شده در بازرسی از یک انبار در شهر زاهدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ علی محمدی گفت: با کسب خبری مبنی بر دپو مقادیر زیادی مواد غذایی احتکار شده توسط فردی سودجو در یک انبار در حاشیه شهر زاهدان موضوع در دستور کار تیمی از پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی پس از بررسی صحت خبر با هماهنگی قضائی به همراه نمایندگانی از اداره تعزیزات حکومتی و صنعت و معدن وارد عمل شدند و در بازرسی از این انبار ۳ تن و ۵۵۲ کیلوگرم انواع مواد خوراکی احتکار شده غیربهداشتی و تاریخ مصرف گذشته شامل کنسرو لوبیا، سویا، خیارشور، ترشی، گلاب، و روغن زیتون کشف کردند.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه ارزش مواد غذایی احتکار شده ۵۶۰ میلیون ریال برآورد شده است، اضافه کرد: با هماهنگی قضائی انبار مذکور پلمب و فرد متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان سیستان و بلوچستان با تشکر از همکاری خوب مردم با نیروی انتظامی، از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک در زمینه احتکار کالا موارد را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز