غلظت هوای سیستان به ۳۱ برابر حد بحران رسید

۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۰:۳۷:۴۹
کد خبر: ۷۶۹۸۳۷
غلظت هوای سیستان به ۳۱ برابر حد بحران رسید
رئیس پیش‌بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: شاخص کیفیت هوای سیستان به ۴ هزار و ۵۸۰ میکروگرم بر مترمکعب معادل ۳۱ برابر حد مجاز رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا ، علی ملاشاهی اظهار داشت: شاخص کیفیت هوای زابل به 4 هزار و 580 میکروگرم بر مترمکعب معادل 31 برابر حد مجاز رسیده است که پیش‌بینی می‌شود عصر امروز طوفان در این منطقه شدیدتر شود.

رئیس پیش‌بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: براساس گزارش ایستگاه هواشناسی سینوپتیک فرودگاهی زابل صبح امروز سرعت باد در این منطقه به 50 کیلومتر بر ساعت و دید افقی به 300 متر رسید همچنین دید افقی در ایستگاه هواشناسی زهک به هزار و 500 متر رسیده است.

وی با اشاره به اینکه کاهش دمای هوا در زابل شروع شده است عنوان کرد: روز گذشته دمای هوا در زابل 38 درجه گزارش شده بود که از صبح امروز شاهد کاهش دما بوده ایم و در حال حاضر دمای هوا در این منطقه به 24 درجه سانتی‌گراد رسیده که  این روند کاهش دما برای روزهای آینده هم ادامه خواهد داشت.

رئیس پیش‌بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: در 24 ساعت گذشته خاش و سراوان با حداقل دمای 13  درجه سانتی‌گراد بالای صفر سردترین و زابل با حداکثر دمای 38 درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرمترین شهرهای استان سیستان و بلوچستان بوده‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز