استاندار سیستان و بلوچستان :

۱۳ آبان برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است

۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۷:۱۳:۱۹
کد خبر: ۷۷۲۰۴۷
۱۳ آبان برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است
استاندار سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه ای مردم همیشه در صحنه و انقلابی شیعه و سنی این استان را به حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی 13 آبان دعوت کرد و این روز را برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، در بیانیه سید دانیال محبی آمده است: یوم الله سیزدهم آبان در دفتر خاطرات ارزشمند ملت سرافراز ایران، برگ زرین و پر افتخاری است که در وجود مردم مومن و انقلابی کشور جسارت استکبار ستیزی و درس بزرگ شهادت و دلیری آموخت و ترجمان این واقعیت شد که سرانجام دیوار ستم فرو ریختنی است.

حماسه بزرگ ملت ایران در 13 آبان 1357 از جمله حماسه‌ های فراموش نشدنی فرزندان این مرز و بوم الهی و آسمانی است که علاوه بر افشای چهره های سازش کار داخلی و دمیده شدن روح بیداری، هوشیاری، وحدت و همبستگی در میان امت مسلمان را به دنبال داشت و ابهت پوشالی استکبار جهانی را در جهان شکست.

امروز دانش آموزان ما با درس گرفتن و الهام از رشادت‌های شهیدانی چون حسین فهمیده و هم رزمانش،همان گونه که همواره در روند رشد و شکوفایی انقلاب اسلامی در حرکت بوده اند همچنان با تمام توان در صحنه حاضرند و نقش آفرینی می کنند.

اینجانب ضمن دعوت از عموم مردم مرزدار، غیور و انقلابی سیستان و بلوچستان برای حضور در مراسم یوم الله 13 آبان، این روز را که به نام روز دانش آموز، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان مسلمان و روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است را گرامی داشته و امیدوارم به مدد الطاف الهی و با تداوم روحیه تلاش و خودباوری در بین آحاد مردم ولایت مدار استان بویژه جوانان و نوجوانان، ضمن مایوس کردن دشمنان قسم خورده نظام، مسیر پیشرفت و توسعه این نقطه از ایران اسلامی با دستان پرتوان شما عزیزان بیش از پیش فراهم شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز