راهپیمایی ۱۳ آبان در سیستان و بلوچستان برگزار شد

۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۹:۳۰:۵۶
کد خبر: ۷۷۲۱۴۶
راهپیمایی ۱۳ آبان در سیستان و بلوچستان برگزار شد
مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان همزمان با سراسردر تمامی شهرها و روستاها پرچم ایران اسلامی را مقتدرانه به اهتزاز درآورده و شعار«مرگ بر آمریکا» را طنین‌انداز کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم ولایتمدار شیعه و سنی پایتخت وحدت کشور در راهیپمایی ضد استکباری 13 آبان حضور یافتند تا با شعارهای کوبنده خود جواب یاوه گویی دشمنان را پاسخ دهند.

در شهرستان زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان نیز حرکت راهپیمایان که پلاکاردهایی با مضمون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل سعود خبیث» را در دست داشتند از میدان آزادی این شهر آغاز و تا تقاطع خیابان شهید مصطفی خمینی(ره)ادامه داشت.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: 13 آبان روز مصاف با مستکبران به معنی واقعی کلمه است که مردم شیعه و سنی این استان مانند مردم دیگر نقاط ایران اسلامی امروز با حضور خود موجب ناامیدی دشمنان شدند.

آیت الله عباسعلی سلیمانی اظهار داشت: هر سال 13 آبان تبلور و تجلی اراده مردم در ستیز با ایادی استکبار است اما امسال این تجلی به شکل ویژه بروز یافت چرا که دشمن این روز را برای تشدید تحریم ها علیه ایران انتخاب کرده بود.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: با توجه به اینکه 40 سال در نبرد بی امان با ایادی استکبار هستیم و انقلاب اسلامی در آستانه چهلمین سالگرد جشن پیروزی خود قرار دارد، امروز حضور پررنگ مردم پیام های زیادی برای دشمنان ما داشت.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان تصریح کرد: خوشبختانه امروز رشد و بالندگی فکری جامعه در شناخت توطئه‌ها و دسیسه ‌های دشمن افزایش یافته و مردم با این توطئه‌ ها و ترفند‌ها آشنایی کامل دارند.

آیت الله سلیمانی اظهار داشت: بصیرت مردم در همراهی با نظام سبب می شود تا هیچ قدرتی نتواند بر قدرت آنان غلبه کند چرا که همه قدرت‌ ها مجبورند تسلیم اراده مردم شوند.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تلاش های دشمنان انقلاب اسلامی برای براندازی نظام ادامه داد: حضور امروز مردم به ناامیدی دشمنان ایران منجر می شود تا دیگر به دنبال تلاش برای تعیین تاریخ پایان حکومت جمهوری اسلامی ایران نباشند.

امام جمعه زاهدان افزود: 13 آبان روز مصاف با دشمنان به معنی واقعی کلمه است که سه رویداد مهم در تاریخ معاصر ایران در این روز گرامی داشته می شود.

آیت الله سلیمانی خاطر نشان کرد: تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران و شهادت دانش آموزان در این روز سبب شده است تا 13 آبان نماد مبارزه با استکبار نامگذاری شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مردم با بصیرت سیستان و بلوچستان مانند دیگر نقاط ایران اسلامی براساس میثاقی که با شهدا و رهبری بسته اند امروز در راهپیمایی 13 آبان شرکت کردند و مشت محکمی به دهان دشمنان کوبیدند.

 

نظر شما