کلنگ احداث اردوگاه و اداره اتباع خارجی مهرستان به زمین زده شد

۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۰:۵۴:۲۷
کد خبر: ۷۷۳۰۶۷
کلنگ احداث اردوگاه و اداره اتباع خارجی مهرستان به زمین زده شد
پروژه احداث اردوگاه و اداره اتباع خارجی شهرستان مهرستان با حضور مسئولان کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، با حضور فرماندار، بخشداران بخش مرکزی و بخش «آشار»، اعضای شورای اداری و مدیر کل دفتر اتباع خارجی استانداری سیستان و بلوچستان مراسم کلنگ زنی احداث اردوگاه و اداره اتباع خارجی شهرستان مهرستان برگزار شد.

مدیرکل دفتر اتباع خارجی استانداری سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: ساختمان اداره اتباع خارجی شهرستان مهرستان به مساحت ۱۶۰۰ متر مربع است که به منظور کنترل و مدیریت تردد اتباع اردوگاهی در این مکان احداث می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه استان سیستان و بلوچستان به عنوان پیشانی ورود و خروج اتباع بیگانه غیرمجاز در کشور شناخته می شود و پدیده مهاجرت و قاچاق انسان در منطقه معضلی جدی است بر حسب مصوبه شورای امنیت کشور برنامه ایجاد اردوگاه های مرزی در شهرهای استان به جهت کنترل تردد و عبور و مرور و همچنین ساماندهی اتباع خارجی در دستور کار دولت قرار گرفته است.

علیرضا شهرکی با اشاره به اینکه راه های قانونی برای ورود این افراد به کشور وجود دارد، تصریح کرد: افرادی که از راه های غیر قانونی و قاچاق وارد کشور می شوند باید هر چه زودتر ایران را ترک کنند.

وی گفت: اقدامات ارزشمندی در حوزه های تحصیل، اشتغال، بهداشت و غیرهبرای اتباع خارجی انجام شده است.

مدیرکل دفتر اتباع خارجی استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین می توان از این اردوگاه در صورت بحران به عنوان مکانی برای پدافند غیرعامل استفاده کرد که برای این منظور همکاری و مساعدت دستگاه های اجرایی در این پروژه را با اداره اتباع خارجی می طلبد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز