آغاز طرح پایش میزان مصرف سوخت در سیستان و بلوچستان

۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۴:۲۲:۰۹
کد خبر: ۷۷۴۵۸۷
آغاز طرح پایش میزان مصرف سوخت در سیستان و بلوچستان
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان گفت: طرح پایش میزان مصرف سوخت در میان مصرف کنندگان عمده و جزیی سیستان و بلوچستان از امروز آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گفت: برای اجرای این طرح 180 نفر از کارشناسان مناطق 31 گانه شرکت فرآورده‌های نفتی کشور در قالب 4 تیم به شهرستانهای مختلف استان اعزام شدند.

کورش بالادست افزود: این افراد به مدت 10 روز طرح پایش میزان مصرف را در محل جایگاههای سوخت و خودروهای سنگین بین شهری و درون شهری، ادارات و بخش کشاورزی انجام می دهند.

وی با اشاره به اینکه در مجموع مصرف 4 نوع فرآورده نفتی در منطقه زاهدان، دو میلیارد لیتر در سال است، افزود: امیدواریم در این طرح بتوانیم آمار دقیق تر از نیاز بخشهای مختلف به سوخت ارایه شود و آنرا بگونه‌ای تامین کنیم که مورد استفاده مافیای قاچاق سوخت قرار نگیرد.

روزانه بین 3 تا 5 میلیون لیتر قاچاق سوخت از مرزهای سیستان و بلوچستان صورت می گیرد که این میزان، از کل سهمیه سوخت تخصیصی روزانه استان بسیار کمتر است و این امر بیانگر این است که قاچاق سوخت منشا خارج استانی دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز