اجرای ۸ عنوان برنامه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در مهرستان

۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۷:۲۲:۰۵
کد خبر: ۷۷۵۱۷۹
اجرای ۸ عنوان برنامه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در مهرستان
رئیس اداره کتابخانه های عمومی مهرستان گفت: همزمان با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی ۸ عنوان برنامه در این شهرستان اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، میر احمد هاشم زهی اظهار داشت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی بیش از ۸ عنوان برنامه فرهنگی جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در کتابخانه های شهرستان مهرستان اجرا می شود.

وی افزود: نقد و بررسی کتاب، برگزاری نمایشگاه کتاب و نشریات، نشست های کتابخوان کتابخانه ای  و مدرسه ای، برگزاری کانون ادبی، مسابقه نقاشی کودکان، جمع خوانی کتاب، بازدید کلیه مدارس سطح شهر از کتابخانه و عضویت رایگان از جمله مهمترین برنامه های در نظر گرفته شده در هفته کتاب و کتابخوانی در شهرستان مهرستان است.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی مهرستان بیان داشت: کتابخانه عترت‌النبی(ص) در مرکز شهر مهرستان و کتابخانه ولیعصر (عج) در بخش آشار این شهرستان با ۱۰ هزار جلد کتاب در زمینه ترویج فرهنگ مطالعه در خدمت علاقه‌مندان به مطالعه کتاب و کتابخوانی است.

وی گفت: همچنین این کتابخانه ها با بخش های مختلف شامل مخزن اصلی، بخش مرجع، بخش کودک و نوجوان، بخش نشریات با فاصله انتشار هفته‌نامه، ماه‌نامه و فصل‌نامه توانسته اند مخاطبان و علاقه‌مندان را به خود جذب کنند.

این مسئول ادامه داد: آگاهی و ارتقای سطح اجتماعی جامعه به مطالعه و کتابخوانی وابسته است و باید سعی کنیم فرهنگ مطالعه را از دوران کودکی برای فرزندانمان در خانه نهادینه کنیم.

 

نظر شما