آیین بدرقه کاروان ورزش سیستان و بلوچستان به مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور

۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۲۰:۳۳:۱۰
کد خبر: ۷۷۷۴۹۷
آیین بدرقه کاروان ورزش سیستان و بلوچستان به مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور
آیین بدرقه بزرگترین کاروان ورزش سیستان و بلوچستان از هامون تا مکران به مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، شامگاه امروز ( 27 آبان ماه 97)  مراسم بدرقه بزرگترین کاروان ورزش سیستان و بلوچستان اعزامی به رقابت های طرح المپیاد ورزشی استعدادیابی برتر کشور مورد بدرقه مسئولین استان در سالن همایش های اتاق بازرگانی زاهدان قرار گرفتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار داشت : این کاروان متشکل از 600 نفر در غالب  68 رشته ورزشی ( تمامی رشته ها بجز راگبی ) ، در رده سنی 12 تا 15 سال و در 2 گروه دختران و پسران است.

ادهم کرد گفت: این کاروان بزرگترین کاروان ورزشی بعد از انقلاب اسلامی است و می توان بعنوان بزرگترین رویداد ورزشی این استان از آن نام برد.

وی هدف از برگزاری این المپیاد را توسعه رویکرد عدالت محوری، جذب، کشف و پرورش استعدادهای ورزشی، افزایش غرور و افتخارآفرینی، توزیع و نگاه متوازن به منابع در استان‌ها، استفاده از ظرفیت حداکثری با هدف جذب و پرورش استعدادهای ورزشی، پشتوانه سازی و تقویت تیم های ملی، توسعه فرهنگی ورزش قهرمانی و حضور پرقدرت در بازیهای المپیک جوانان 2022 عنوان کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان به میزبانی کاروان استعداد یابی رشته بوکس اشاره کرد و افزود: نخستین دوره المپیاد استعداد های برتر بوکس کشورنیز 30 آبان به مدت 10 روز به میزبانی این استان در زاهدان برگزار می شود.

وی افزود : در این دوره از رقابت های کشوری 497 بوکسور نوجوان 12 تا 15 سال در مجموعه ورزشی امام علی(ع) زاهدان به رقابت می پردازند  و بیش از 40  داور سرشناس کشور کار قضاوت این مسابقات را برعهده دارند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز