داشتن برنامه مشخص و مدون بهترین راه موفقیت است

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۹:۴۶:۵۳
کد خبر: ۷۷۷۶۰۴
داشتن برنامه مشخص و مدون بهترین راه موفقیت است
استاندار سیستان و بلوچستان بر داشتن برنامه کاری مشخص و مدون تاکید کرد و گفت: داشتن برنامه مشخص و مدون بهترین راه موفقیت در مدیریت و توسعه استان است.

به گزارش خبرگزاری برنا، احمد علی موهبتی روز یکشنبه در نخستین روز کاری خود در نشست با فرمانداران شهرستانهای تابعه استان در محل استانداری با حضور معاونان استاندار و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی اظهار داشت: برای همه فرآیندهای معمول در شهرستانها و استان باید دستورالعمل نوشته شود و مبانی برنامه ششم به عنوان دستورالعمل و چارچوب در برنامه کار فرمانداران قرار گیرد. 
وی با بیان اینکه با هیچ یک از مدیران عقد اخوتی به جز کار نبسته ام افزود: با کمک و همت شما فرمانداران و مدیران، استان باید پیشرفت کند.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با استفاده از حداکثر فرصت به همه آحاد جامعه خدمت رسانی مناسب و به موقع انجام دهیم.
موهبتی خطاب به فرمانداران گفت: بحث گردشگری در استان از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد چرا که سرمایه گذاری در حوزه گردشگری؛ رونق اقتصاد و امنیت را در پی دارد.
احمد علی موهبتی روز شنبه در مراسمی با حضور معاونان وزیر کشور، آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی امام جمعه اهل سنت، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران، علما و روحانیون شیعه و سنی، معتمدان و قشرهای مختلف مردم به عنوان استاندار جدید سیستان و بلوچستان معرفی شد.
استاندار سیستان و بلوچستان روز یکشنبه در نخستین روز کاری خود با فرمانداران، کارکنان و مدیران ستادی استانداری و فرماندهان انتظامی و راهور استان بطور جداگانه دیدار و گفت و گو کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز