استاندار سیستان و بلوچستان؛

مستثنی شدن بندر چابهار از تحریم ها فرصت بسیار مناسبی برای جذب سرمایه گذاری است

۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۴:۲۶:۰۳
کد خبر: ۷۷۸۳۲۶
مستثنی شدن بندر چابهار از تحریم ها فرصت بسیار مناسبی برای جذب سرمایه گذاری است
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه در شرایط تحریم کشور قرار داریم اما مستثنی شدن بندر چابهار از تحریم‌ها فرصت بسیار خوبی برای جذب سرمایه گذاری است .

به گزارش خبرگزاری برنا،استاندار در دیدار با فرماندهان انتظامی استان، به ارتباط مستقیم امنیت با سرمایه گذاری اشاره کرد و افزود :سرمایه گذاری و امنیت ارتباط مستقیم با هم دارند به طوری که در نبود امنیت سرمایه‌گذاری صورت نمی‌گیرد و اگر سرمایه‌گذاری نباشد امنیت نیز وجود نخواهد داشت .

احمدعلی موهبتی ارائه برنامه‌های اثرگذار در حوزه امنیت استان را خواستار شد و افزود :باید تلاش کنیم همدلی، صفا و صمیمیت را در بین همه آحاد مردم رواج دهیم و شاهد نتیجه آن که توسعه همه جانبه استان در همه ابعاد فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، امنیتی و عمرانی است باشیم وی تاکید کرد: با تلاش در حوزه اجتماعی باید به گونه ای کار کنیم که بستر سرمایه گذاری و اشتغال فراهم شود .
 موهبتی ضمن تاکید بر تسهیل گری و روان سازی در حوزه سرمایه‌گذاری خاطرنشان کرد : یک سرمایه گذاری اخذ مجوز از ۱۸ دستگاه اجرایی را نیاز دارد که سرمایه گذار باید به دنبال آن برود که می توانیم با گردهمایی این مسئولین در یک روز خاص و در یک اداره، زمینه را برای اخذ این مجوزها تسهیل نماییم .
وی با بیان اینکه اقتدار مجموعه نیروی انتظامی اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است ، افزود :ما در استان سیستان و بلوچستان مجموعه نیروی انتظامی مقتدر و خدومی داریم اما متاسفانه در شرایطی قرار گرفتیم که با کمبود اعتبارات مواجه ایم اما به کمک هم انشاالله تلاش خواهیم کرد بخشی از کمبودهای حوزه نیروی انتظامی را حل نماییم.
 وی تصریح کرد: اهداف ما جزو اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران است و در راستای اهداف نظام امیدواریم به گونه ای باشیم که همه مردم از ما راضی باشند چراکه رضای خداوند در رضایت مردم است .
سردار قنبری فرمانده نیروی انتظامی استان در این جلسه با ارائه گزارشی از وضعیت استان گفت: استان سیستان و بلوچستان به لحاظ میزان وقوع جرم در کشور استان بیست و هشتم در سطح کشور است.
 فرمانده نیروی انتظامی گفت: از لحاظ میزان کشف جرم نیز همواره رتبه های یکم تا پنجم را در بین استانها کسب کرده ایم .
وی افزود :آنچه که در مجموعه نیروی انتظامی اهمیت دارد این است که مردم احساس آرامش داشته باشند و با آرامش در جامعه امورات را پیگیری کنند و از سوی دیگر وقوع جرائم باعث دلهره و آزردگی خاطر مردم نشود .

 

نظر شما