با حضور معاون توسعه مدیریت و سرمایه وزارت ورزش و جوانان:

نخبگان ورزش مکران در چابهار تجلیل شدند

۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۹:۲۱:۴۵
کد خبر: ۷۸۱۶۵۵
نخبگان ورزش مکران در چابهار تجلیل شدند
نخبگان ورزش مکران با حضور ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و سرمایه وزارت ورزش و جوانان، مدیرعامل منطقه آزاد، مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان و شماری از مسئولان و ورزشکاران در سرسرای همایش های بین المللی منطقه آزاد چابهار تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا، در این مراسم برترین های رشته های مختلف ورزشی نظیر ورزشکاران، داوران، پیشکسوتان، هیات ها، مربیان و باشگاههای شهرستانهای چابهار، کنارک، نیکشهر، سرباز، قصرقند و فنوج تجیل شدند.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه وزارت ورزش و جوانان در این مراسم اظهار داشت: سیستان و بلوچستان از استعدادهای خوبی در رشته های مختلف ورزشی برخوردار است که باید فضاهای ورزشی و امکانات متناسب با جایگاه آن برنامه ریزی شود.
ژاله فرامرزیان افزود: برای حمایت و مساعدت از ورزشکاران و ساخت اماکن ورزشی از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم.
وی بیان کرد: هدف از سفر به مناطق مختلف بررسی مسائل، مشکلات و برنامه ریزی برای رفع آنان است و در این سفر به نقاط روستایی سفر و با ورزشکاران رشته های مختلف دیدار می کنم.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه وزارت ورزش و جوانان از میزبانی منطقه آزاد در تجلیل از ورزشکاران و همراهی مسئولان محلی در حمایت از ورزشکاران قدردانی کرد و خواستار حمایت بیشتر برای توسعه ورزش شد.
وی بر تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی و ساخت فضاهای جدید برای ورزشکاران در چابهار تاکید کرد.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار نیز در این مراسم اظهار داشت: تجلیل از برترین های ورزشی قوت قلبی برای ورزشکاران رشته های مختلف است تا در صحنه های ملی و بین المللی افتخار آفرینی کنند.
عبدالرحیم کردی افزود: سازمان منطقه آزاد چابهار در کنار کارهای مختلف توسعه ای، تولید، اشتغال و براساس عمل به مسئولیت اجتماعی حمایت و مساعدت های لازم به ورزشکاران را در دستور کار قرار دارد.
وی گفت: چابهار از استعدادهای خوبی در زمینه ورزش کریکت برخوردار است و باید این ورزش در سطح بین المللی حمایت شود.
مدیرعامل سامان منطقه آزاد چابهار گفت: موسسه فرهنگی و ورزشی در این منطقه در حال برنامه ریزی و زیرساخت های ورزش نیز در حال آماده شدن است.
وی ادامه داد: کامل ترین و مجهزترین مجموعه ورزشی سیستان و بلوچستان در منطقه آزاد چابهار در حال برنامه ریزی است که بزودی نهایی و عملیات اجرایی آن با اعتبار اولیه 50 میلیارد تومان امسال آغاز خواهد شد.
سرپرست فرماندار شهرستان ویژه چابهار نیز اظهار داشت: چابهار با توجه به همجواری با دریای عمان نیازمند حمایت در فعال سازی ورزش های آبی ساحلی را دارد و باید مسئولان وزارت ورزش در این زمینه ورود جدی کنند.
رحمدل بامری افزود: چابهار موقعیت مناسبی برای میزبانی رقابت های ورزشی دارد و باید امکانات ورزشی و تجهیزات آن طوری برنامه ریزی شود که از سایر نقاط محروم تر نباشد.
وی بر تکمیل برخی طرح های ورزشی نیمه تمام نظیر ورزشگاه کریکت، سالن های ورزشی و زمین فوتبال چمن مصنوعی تاکید کرد.
سرپرست فرمانداری چابهار با قدردانی از وزارت ورزش در زمینه تجلیل از ورزشکاران مکران اظهار داشت: این شهرستان باید قطب ورزش های آبی و ساحلی بویژه موج سواری باشد.

 

نظر شما