زمین چمن مصنوعی در بخش دشتیاری چابهار کلنگ زنی شد

۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۰۹:۲۷:۰۸
کد خبر: ۷۸۵۹۱۲
زمین چمن مصنوعی در بخش دشتیاری چابهار کلنگ زنی شد
طرح ساخت زمین چمن مصنوعی با حضور سرپرست فرمانداری، جمعی از ورزشکاران، قشرهای مختلف مردم و مسئولان محلی در بخش دشتیاری چابهار واقع در جنوب سیستان و بلوچستان کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سرپرست فرمانداری شهرستان ویژه چابهار گفت: زمین چمن مصنوعی روستایی در مجتمع دلگان های بخش دشتیاری با مشارکت مردم و اعضای شورای اسلامی دهیاران ساخته می شود.

رحمدل بامری افزود: 300 میلیون تومان برای ساخت این پروژه ورزشی پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: در مجموع چهار زمین چمن مصنوعی در بخش دشتیاری، 2 چمن در بخش پلان و 2 چمن در بخش مرکزی تا کنون افتتاح شده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان ویژه چابهار تصریح کرد: این شهرستان با 16 صدم مترمربع از نظر سرانه فضاهای ورزشی در سیستان و بلوچستان رتبه آخر از 19 شهرستان را دارد و نیاز است حداقل در 40 روستای پرجمعیت این شهرستان زمین های چمن منصوعی روستایی با مشارکت دهیاران و شوراهای اسلامی اعتبار لازم تخصیص داده شود.

وی بر آبرسانی به 406 روستا، فعالیت رسمی مرز ریمدان پس از 9 سال و آسفالت راههای روستایی چابهار تاکید کرد و افزود: چنانچه زیرساخت های برق، آب و مشکلات اینترنت، ساخت بازارچه و پایانه مسافری و بار مرز رسمی ریمدان مرتفع شود این مرز می تواند اشتغال هزاران نفر را فراهم کند.

وی ادامه داد: چابهار بهترین نقطه برای طرح های شیلاتی است و باید بنادر جدید صیادی در محدوده چابهار- گواتر ایجاد شود تا شاهد اشتغال بیشتری باشیم و رونق اقتصادی شکل گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز