۲۱۲۱ طرح عمرانی در سیستان و بلوچستان افتتاح شد

۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۹:۰۷:۰۸
کد خبر: ۷۸۷۲۱۸
۲۱۲۱ طرح عمرانی در سیستان و بلوچستان افتتاح شد
2 هزار و 121 طرح عمرانی روستایی، آموزش، اشتغال، بهداشت و درمان هدیه رهبر معظم انقلاب به مردم سیستان و بلوچستان توسط قرارگاه قدس جنوب شرق کشور به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا، معاون اقتصادی و مردم یاری قرارگاه قدس جنوب شرق کشور در حاشیه این مراسم  اظهار داشت: آبرسانی به 34 روستا، راه اندازی 30 پنل خورشیدی پنج کیلو واتی، 22 خانه عالم، 72 خانه محروم غیر مدد جو، 792 مسکن ویژه کمیته امداد امام خمینی، 35 مدرسه، تکمیل و بازسازی 41 مدرسه و حفر و تجهیز 33 حلقه چاه کشاورزی از مهمترین طرح های افتتاح شده امروز را تشکیل می دهند.

سرهنگ شهرام اسکندری نسب افزود: همچنین ساخت 150 کیلومتر فیبرنوری از دیگر طرح های مهم افتتاح شده سیستان و بلوچستان است.

وی افزود: عملیات ساخت طرح های افتتاح شده امروز در سیستان و بلوچستان از سال گذشته با اعتبار افزون بر 560 میلیارد ریال آغاز شد و هم اینک به بهره برداری رسید.

معاون اقتصادی و مردم یاری قرارگاه قدس جنوب شرق کشور تاکید کرد: با توجه به اهمیت رفع مشکلات مردم سیستان و بلوچستان و رفع محرومیت از چهره این نقطه از ایران اسلامی همزمان با آیین بهره برداری از 2 هزار و 121 طرح امروز عملیات ساخت افزون بر پنج هزار و 600 طرح عمرانی همراه با 919 واحد مسکن مددجویی در این استان آغاز می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز